Niezaprzeczalnym hitem sezonu wiosna-lato 2016 jest kolor niebieski. Zawładnął on modowym światem – pojawił się m.in. na wybiegach takich domów mody jak Kenzo, Emilio Pucci czy Salvatore Ferragamo. Jest wdzięczny – oryginalny i uniwersalny – pasuje zarówno do sportowych i casualowych stylizacji, ale także świetnie prezentuje się w eleganckich zestawieniach. Tej wiosny również marka Gatta mocno stawia na błękit – znajdziemy go m.in. na modnych kombinezonach, sukienkach w stylu retro i wygodnych legginsach.
Wiosna i lato w kolorze blue
Jeśli chodzi o kolory – także w kolekcji Gatty – hitem jest błękit. Znajdziemy go m.in. na niezwykle modnych w sezonie wiosna-lato kombinezonach. Miłośniczki klasyki i szyku mogą postawić na jego eleganckie wydanie w kolorze granatu.
Na biznesowe wyjście doskonałą propozycją będzie natomiast dopasowana ołówkowa spódnica zestawiona z elegancką bluzą w tym samym kolorze o modnych, rozkloszowanych rękawach, której nowoczesności dodają zdobienia w postaci cienkich, kontrastowych lamówek. Natomiast na wyjście z koleżankami w słoneczny dzień idealnie sprawdzi się sukienka z krótkim rękawem w odcieniu navy blue. Granatu, nie brakuje też na sukienkach w stylu retro, ozdobionych szerokimi rękawami.
Niebieskie wariacje na nogach
Gatta co sezon tworzy także propozycje „blisko ciała”. Należą do nich m.in. oryginalne legginsy. W wiosenno-letniej kolekcji Gatty znajdziemy na nich szaleństwo wzorów w ultramodnych odcieniach niebieskiego – np. legginsy w duże kwiaty, a także nieregularne kleksy i modne zacieki.
Kolekcja Gatta Bodywear dostępna jest w salonach marki Gatta w całej Polsce oraz w sklepie internetowym: www.gatta.pl.
Dodatkowe informacje:
Gatta to polska marka, której właścicielem jest firma FERAX (właściciel także marki Wola) lider w produkcji wyrobów pończoszniczych w Polsce. Spółka prowadzi działalność od 1993 roku. Ferax posiada jedną z największych i najnowocześniejszych fabryk w Europie. Produkty marki Gatta dostępne są w salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami. Produkty Gatta sprzedawane są na całym świecie m.in. w Chinach, we Włoszech, a nawet w takich krajach jak Australia.
Obecnie produkty marki Gatta to:
Rajstopy:
- Gatta Classic – szeroka kolekcja klasycznych modeli rajstop i pończoch;
- Gatta Trendy – sezonowe kolekcje rajstop, pończoch i skarpet; kolekcja bogata we wzory i różnorodne motywy, np. kwiatowe, geometryczne, zgodnie z obowiązującymi trendami;
- Gatta Funkcja – linia nowoczesnych rajstop o szczególnych właściwościach, które pełnią określone funkcje. Dzięki zastosowaniu specjalnych technologii w zależności od modelu: kształtują sylwetkę, chłodzą, poprawiają krążenie w nogach, wspomagają walkę z cellulitem, a także są idealne dla kobiet w ciąży;
- Gatta Medicare – kolekcja rajstop paramedycznych, przeciwżylakowych i uciskowych;
- Gatta Mamma – rajstopy i bielizna idealnie przystosowane do potrzeb przyszłych mam;
- Gatta Baby – kolekcja stworzona z myślą o najmłodszych: bawełniane rajstopy, skarpetki oraz podkolanówki;
Bielizna i odzież:
- Gatta Intimate – kolekcja ekskluzywnej bielizny gorseteryjnej, o wyrafinowanym wzornictwie, wprowadzającej unikalne funkcje, jak na przykład pierwszy na rynku biustonosz double push up
- Gatta Bodywear – kolekcja bielizny i odzieży stworzona z myślą o doskonałym wyglądzie i dobrym samopoczuciu kobiet. Podzielona na linie basic – odzież stworzona przy użyciu najbardziej zaawansowanej bezszwowej technologii i z delikatnych przędz o doskonałych właściwościach użytkowych oraz trendy – sezonowe kolekcje ubrań zaprojektowanych zgodnie z najmodniejszymi tendencjami;
- Gatta Shapewear – bielizna funkcjonalna, modelująca sylwetkę o właściwościach antycellulitowych;
- Gatta Active – odzież sportowa o wyjątkowych właściwościach termicznych, adresowana do osób aktywnych fizycznie;
Więcej informacji o firmie na www.gatta.pl