Why Duck X Confront X Sizeer

On mówi, że rysuje najpierw dla siebie. I że styl ma nie od parady. Oni szyją dobre, streetwearowe ciuchy i potrzebowali kogoś z łajdackim podejściem. Połączyli siły w czerwcu. Efektem współpracy Why-Ducka i marki Confront są 4 unikalnie t-shirty z grafikami, których nie można znaleźć na co dzień w sieciówkach. To dzieła streetowej sztuki. Limitowaną kolekcję, opakowaną w królewskim stylu z vlepkami można kupić od 12 czerwca w sieci Sizeer i na e-sizeer.com.

Kim jest Why-Duck? Na co dzień grasuje w Krakowie. Zdolniacha z oryginalną kreską. Maluje i projektuje, a gdy odpoczywa – łajdaczy w głowie. Drań lubi rzeczy dobre, nie kupi byle czego, nie założy nieeleganckiej czapki.

Confront to marka dla ludzi, którzy wiedzą co jest 5. Takich jak Why-Duck, lubiących rzeczy zacne. W portfolio na wieszakach milutkie t-shirty, bluzy, kurtki, szorty – czyli wszystko czego  młody i aspirujący człowiek potrzebuje do odzienia.

- Mój styl to wybuch ekspresji i zapętlonych myśli; sekwencji obrazów z mojego mózgu. Nie oszukujmy się artyści nie są specjalistami od biznesu. Potrzebują doświadczonych ludzi, którzy wezmą ich za rękę i pozwolą pokazać prace szerszemu gronu odbiorców – mówi Why-Duck, w dowodzie Krystian Ścigalski.

- Prace Why-Ducka są absolutnie unikatowe. Poprosiliśmy o coś extra do limitowanej kolekcji. Coś, co wyróżni nasz t-shirt w całej masie  banalnych nadruków i infantylnych haseł. Wyszło naprawdę fajnie – cztery koszulki, w monochromatyczności i kolorach. Idealny towar do szafy każdego, stylowego mieszczucha – mówi Joanna Zając-Cekiera, PR Manager sieci Sizeer, w której dostępna jest kolekcja Confront.

Kolekcja Confront x Why-Duck będzie dostępna od 12 czerwca w ponad 90 salonach Sizeer oraz na e-sizeer.com.

 

[RevGallery]89[RevGallery]




Copyrights © 2013 Galeria Piastów - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Mind Progress