Kampania 2015 DIVERSE

Marka zaangażowała do współpracy przy tworzeniu kampanii jedne z najgorętszych nazwisk w modelingu bieżącego sezonu – Zosię Nowak oraz Adama Kaszewskiego.  Sesja odzwierciedla kolorowe i aktywne życie młodych ludzi, pozytywnie spędzających czas w miejskiej przestrzeni. Założenia jesiennej kolekcji Diverse również osadzone są w urbanistycznym klimacie i miejskim stylu życia.

Projektanci marki zaproponowali dwie linie dla kobiet, różniące się od siebie nie tylko kolorystyką, ale i charakterem.

Pierwsza, SENSUAL TOMBOY oparta jest na stylistyce workwear z wyraźnie zaakcentowanym tematem denim. Motyw ten pojawia się również  w dzianinach, których faktura i kolor imitują jeans. Druga z  linii, 90’ ARTIST jest miękka i warstwowa. Inspiracją do  jej powstania był artystyczny look z ulic Brooklynu w latach 90. Istotnym elementem tej linii są swetry, które wyróżniają się nie tylko unikatowym kształtem, ale także fakturą czy oryginalnym splotem. Powtarzającym się elementem jest również modny motyw kraty w wielu wariacjach. Znajdziemy go nie tylko w koszulach. Projektanci zaskakują kraciastymi katanami oraz przeskalowanym wzorem kraty w płaszczach.

Obie linie wzajemnie się uzupełniają i przenikają. Industrialna i techniczna inspiracja denimowego Sensual Tomboy z miękkością i nonszalancją lini 90’ Artist. Założenie przeciwwagi dotyczy również palety kolorystycznej. Sensual Tomboy bazuje na czystej bieli, głębokiej czerni, granacie oraz różnych odcieniach niebieskiego, a akcentem kolorystycznym linii jest intensywny odcień czerwono-pomarańczowy, stanowiący energetyczny element kolekcji. Modele kolekcji 90’ Artist  oparte są na ciepłych, przełamanych barwach, wzbogaconych o camel oraz purpurowy. Nowoczesne fasony i różnorodny charakter kolekcji definiują styl marki Diverse.

Kobieta jesiennej kolekcji Diverse nie traci swojego seksapilu, wręcz przeciwnie, podkreśla go poprzez zmysłowy kontrast z surowym denimem. Dopasowane kroje świetnie komponują się z modelami typu oversize. Kontrastowe zestawienia uwypuklają jej piękno i nadają delikatności sylwetce.

 

Męska odsłona jesiennej kolekcji Diverse również została zamknięta w dwóch odrębnych w stylistyce liniach: NOCTURNAL METROPOLIS oraz Abandonem.

Pierwsza z nich, podobnie, jak w linii damskiej została zaprojektowana pod wpływem industrialnych inspiracji związanych z przestrzenią miejską, geometrią i dynamicznym stylem życia. Ciemniejsza paleta, oparta na połączeniu odcieni granatu i bieli, czerni oraz niebieskiego wraz z mocnym czerwono-pomarańczowym kontrastem nawiązuje do nocnej metropolii, gdzie życie tętni całą noc.

Tłem powstania kolejnej linii - ABANDONED  są opuszczone wnętrza surowych, industrialnych przestrzeni oraz motyw pochłaniającej je powolnie zieleni i dzikiej roślinności. Niespieszny proces erozji nadajе wnętrzom głębi, kolorytu i tym samym wzbogaca je tworząc nową, interesującą formę. Paleta  ABANDONED poza kolorami bazy męskiej kolekcji (granat, grafit) została wzbogacona o odcienie przebijające się, przez powierzchnie zniszczonych fabryk, miast czy innych  struktur – intensywnej zieleni khaki oraz koloru rdzawego.

   

Damska i męska kolekcja DIVERSE dostępna jest w ponad 250 sklepach w całej Polsce oraz w e-sklepie: www.diversesystem.com

 

Damska i męska odsłona letniej kolekcji DIVERSE na 2015, dostępna również na www.diversesystem.com,  obrazuje dynamiczną różnorodność i koncentrację na użytkowych, prostych fasonach w swobodnym, miejskim stylu. Mimo, że tłem do kolekcji są trendy mody, to marka ponad wszystko zawsze stawia na niepowtarzalny i indywidualny styl.

 

 

Informacje dodatkowe o marce:

DIVERSE jest marką dla kobiet i mężczyzn w wieku 25-35lat, poszukujących różnorodności, żyjących aktywnie, dla których indywidualny styl jest bardziej istotny niż zmieniające się trendy mody. Autorzy kolekcji projektując odzież dla marki myślą o ludziach aktywnych, sprawnie poruszających się w przestrzeniach miejskich, dla których strój stanowi manifest sposobu życia – otwartości, spontaniczności i chęci odkrywania nieznanych obszarów, doświadczeń czy idei. Silny charakter, pewność siebie, pozytywna energia i świeżość to cechy, które definiują unikalną osobowość odbiorców marki.

 




Copyrights © 2013 Galeria Piastów - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Mind Progress