Promocje

10.09.2018
W salonach OCHNIK na dobre rozgościła się jesień, a wraz z nią wyjątkowe promocje. Teraz wszystkie produkty z najnowszej kolekcji kupicie 20% taniej, a przy zakupie męskiej kurtki tekstylnej drugą otrzymacie gratis! Promocja „2 w cenie 1” dotyczy również damskiej i męskiej odzieży lekkiej z kolekcji tekstylnej (swetry, koszule, spodnie, sukienki). W jesiennej kolekcji OCHNIK oprócz ciepłych kurtek, płaszczy, kożuchów i futer znajdziecie także modną odzież, elegancką skórzaną galanterię, miękkie czapki, szale i kominy oraz praktyczne dzianinowe dodatki. Najnowsze propozycje marki idealnie wpisują się w światowe trendy, sięgając jednocześnie do nieśmiertelnej klasyki.   Szczegóły promocji u sprzedawcy w salonie!  
10.09.2018
Buty damskie i męskie z najnowszej kolekcji jesień  -zima   z rabatem nawet 30% . Dodatkowo 10% rabatu na drugą parę butów przy zakupie min 2 par.
10.09.2018
  A co o Tobie mówią Twoje ciuchy?   Ciuchy to sposób komunikacji. Forma wyrażania siebie. Swojego stylu, nastroju, przekonań. Ta prosta idea stała się tematem przewodnim najnowszej kampanii House. Marka z przymrużeniem oka przypomina nam, jak wiele mówią o nas nasze ciuchy. Kampania AW18 to duża dawka humoru w prawdziwie modowym wydaniu.     House z charakterystycznym dla siebie dystansem podpowiada, jak w nadchodzącym sezonie wyróżnić się z tłumu i bawić się stylem. Najnowsza kolekcja marki to najmodniejsze trendy w niezobowiązującej formie.     Dziewczyna House w tym sezonie jest w zgodzie z trendami. Miejski look łączy z luźnymi sportowymi elementami, bazując na najmodniejszych kolorach: kobalcie, żółtym oraz ultrafiolecie. Hitowe elementy, które podkreślą jej styl to sukienka tuba, kurtka pufferka, welurowa nerka czy oversizowa koszula. Klientka House nie boi się odważnych połączeń. Sukienkę boho w kwiatowe motywy łączy z masywnymi botkami, a metaliczną kurtkę z kolorową sukienką tubą. Jakie trendy pojawią się w kolekcji? Linia Nomadic Traveller to raj dla fanek stylu boho i folk. Kwiatowe motywy, frędzle, sukienki maxi i grube swetry. Dla miłośniczek ponadczasowego szyku i stylu retro House proponuje linię Autumn Striped, utrzymaną w klimacie lat 70., z retro szmizjerkami w paski i grochy czy spodniami paperbag. To idealne sety dla dziewczyn, które lubią bawić się modą i szaleją za jesienną paletą kolorów. Sportowy look to linia Retro Sport. Nawiązująca do szalonych lat 90. linia to miejskie sylwetki łączące w sobie retro formy ze sportowymi akcentami. Dominują lampasy i lurex. Najmocniejsze elementy linii to sukienki tuby i zapinane na zamek stójki. Kolejny sezon króluje również warstwowa sylwetka” i ponadczasowe dodatki, takie jak białe sztyblety, kowbojki, rajstopowe botki w szpic czy torba shopper.     Męska kolekcja House to dwa oblicza miejskiej, nowoczesnej mody. Pierwsza to luźna, streetwearowa propozycja dla fanów sportowej sylwetki, nadruków i intensywnych kolorów. Linia Street Smart to powrót camo w czerwonej i zielonej odsłonie. Grafiki nawiązujące do streetartu i sporo luzu. Streetwear w minimalistycznej odsłonie to linia Nightcrawler. Tu dominuje kobalt i czerń. Charakterystyczne elementy trendu to przeskalowane grafiki i techniczne detale. Druga to klasyka. Linia Rebel Prep, skierowana do starszego klienta, to połączenie klasycznych form, wzorów i sportowych akcentów. Elegancja na luzie. Dominuje ponadczasowa krata, koniakowy brąz i czerń. Dla panów, którym bliska jest natura, zieleń i moda w stylu vintage House proponuje linię Wanderlust. To jesienna, ciepła sylwetka nie tylko dla fanów pieszych wędrówek. Mocne strony linii to inspirowane przyrodą grafiki, flanelowe koszule i modne kolory, tj. bordo, musztarda, granat.     Kolekcji AW18 towarzyszy kampania komunikująca się przewrotnym hasłem Ciuchy mówią wszystko. Jej najmocniejszym akcentem jest dynamiczny film, wyreżyserowany przez Krzysztofa Grajpera, współpracującego dotychczas z takimi artystami jak Taco Hemingway, Ten Typ Mes czy Rebeka. Bohaterowie filmu to 6 młodych ludzi, którzy poprzez ubranie wyrażają siebie. Poznajemy ich w kilkusekundowych, przerysowanych scenach, którym towarzyszy krótki komentarz. Każdy z nich to przewrotny opis każdej z postaci. Pierwsze skojarzenie, nawiązujące nie tylko do ubrania, ale też charakteru i zachowania. Czy jedna stylizacja może mówić aż tak wiele? House udowadnia nam, że tak i to w ciągu 40 sekund. Muzykę do spotu stworzył Zeppy Zep. Dodatkowo kolekcję promuje 15 zdjęć kampanijnych, autorstwa Bartka Wieczorka. Każde z zabawnym komentarzem w formie instagramowego dymku. Dopasowane do sceny i stylizacji chwytliwe hasła nawiązują do świata Social Mediów, popkultury i mody.     Film oraz zdjęcia można zobaczyć w lookbooku marki na www.housebrand.com. Kampanię AW18 wspiera kreatywny konkurs. House wytypował dwa dodatkowe zdjęcia, które również pojawią się w komunikacji. Brakuje im jednak komentarzy – dymki są puste. I tu marka zostawia pole do popisu swoim fanom. Najzabawniejsze, nawiązujące do przesłania kampanii hasła trafią na oficjalne zdjęcia kampanijne i zostaną opublikowane na stronie, Facebooku i Instagramie marki. To idealna szansa, by stać się częścią kampanii House i zdobyć super nagrody. Więcej informacji w lookbooku na www.housebrand.com.     CREDITS Foto: Bartek Wieczorek Reż: Krzysztof Grajper DOP: Maciek Ryter Kreacja: GPD Agency Produkcja: Bomaye Make up: Ola Przyłuska, Ela Jackowska Fryzury: Adam Szado Muzyka: Zeppy Zep Modele: Zofia Korosadowicz /Neva Models; Aleksandra Angielska/Neva Models; Patryk Ławrynowicz/AS Management; Michał Trzeciakowski; Ewelina Dzienyńska/New Age Managament Natalia Atmańska/New Age Management Nadzór artystyczny i stylizacje: House Brand  
07.09.2018
Przyjdź już dziś i wybierz jeden z naszych produktów w atrakcyjnej cenie.
07.09.2018
-20% przy zakupie dwóch sztuk z kolekcji Amourette   -30% przy zakupie trzech i więcej sztuk z kolekcji Amourette  
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408



Copyrights © 2013 Galeria Piastów - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Mind Progress