Promocje

16.09.2016
To już oficjalne - żegnamy lato, witamy jesień. Podczas kompletowania cieplejszej garderoby warto pomyśleć więc o odpowiednich butach. Jeśli jesteś miłośnikiem sportowego luzu, z pewnością pokochasz najnowsze sneakersy z kolekcji Gino Rossi, czyli kwintesencję mody i komfortu. Najmodniejsze modele odświeżą jesienną garderobę, podkreślając Twój indywidualny styl!Najnowszy trend na nadchodzący sezon? Detale! Dzięki nim podkreślisz swój indywidualizm i przyciągniesz wzrok niebanalnymi dodatkami. Kolekcja marki Gino Rossi na sezon jesienno-zimowy zaprojektowana została specjalnie z myślą o fankach sporty glam – zarówno w wydaniu casual, jak i tym bardziej eleganckim. Spodnie, ołówkowa spódnica, a może imprezowa sukienka? Zwróć uwagę wszystkich wokół pomysłowymi zestawami! Wśród sneakersowych propozycji znajdziesz prawdziwe perełki, m.in. grunge’owe modele za kostkę, połyskujące buty zdobione kryształkami czy delikatne florystyczne akcenty. Prosta stylizacja w mgnieniu oka nabierze niepowtarzalnego charakteru!Mężczyźni ceniący sobie styl i wygodę bez kompromisów, świetnie odnajdą się w najnowszej kolekcji sportowych modeli od Gino Rossi. Dzięki dużej liczbie fasonów  i kolorów każdy znajdzie w nich swojego faworyta – z niską czy wysoką cholewką, kolorowe, stonowane, a nawet z ozdobnym pikowaniem. Śmiało można łączyć je nie tylko z prostymi jeansami czy typowo sportowymi bluzami, ale także z koszulami oraz bardziej eleganckimi spodniami. Efekt, jaki chcesz uzyskać, zależy tylko od ciebie! Jedno jest pewne – sneakersy w najmodniejszych odsłonach sezonu zapewnią niebanalny charakter każdej stylizacji. Więcej na: www.gino-rossi.com 
16.09.2016
Duży wybór odzieży skórzanej, butów, torebek i galanterii, bagażu w cenach niższych nawet o 70% !
14.09.2016
Kolekcja LAVARD, a także premiera kolekcji LAVARD Woman na sezon Jesień-Zima 2016/17 już dostępna do Państwa dyspozycji. Nie tylko mężczyzna może być wyjątkowym posiadaczem produktów LAVARD, ale także kobieta. Zamysłem linii LAVARD Woman towarzyszy wspólna filozofia, aby jak dotąd nasze produkty były wyjątkowe, by zachwycały pięknem, jakością i komfortem. Nasze kolekcje wspaniale zaspokoją cały wachlarz potrzeb naszych klientów, gdyż zawierają produkty, na każdą pogodę, okazję czy sylwetkę. Całość uszyta i skrojona miarą legendarnego polskiego krawiectwa w formie wysoce eleganckiej, ale i swobodnego casualu. Kolekcje zbudowane przez projektantów są tak uniwersalne, aby każdy mógł sam dowolnie komponować całość. Kolekcja LAVARD to prima moda ze światowymi tendencjami mająca swój niepowtarzalny charakter.  
   
12.09.2016
Za nami wielkie wydarzenie modowe – 6 września na warszawskim Torze Wyścigów Konnych na Służewcu odbyła się bowiem piąta edycja Flesz Fashion Night. Tradycyjnie wzięli w nim udział najlepsi polscy projektanci – Gosia Baczyńska, Bizuu czy duet Paprocki&Brzozowski, którzy pojawili w towarzystwie swojej muzy, czyli gwiazdy, ubranej w ich projekt. W tym roku do grona partnerów dołączyła marka Gatta, której produkty – oryginalne rajstopy z najnowszej kolekcji CITYLIGHTS DREAMS – towarzyszyły pokazowym kreacjom. Uczestniczy wydarzenia mieli także okazję zapoznać się z pozostałymi nowościami marki Gatta na sezon jesień-zima 2016/2017 w specjalnej strefie marki. Flesz Fashion Night to wyjątkowa impreza modowa, podczas której dziesięciu najlepszych polskich projektantów prezentuje swoje najnowsze kolekcje w tzw. „pigułce”. W tym roku wybieg należał do najbardziej cenionych polskich twórców: Gosi Baczyńskiej, Paprockiego & Brzozowskiego, MMC, Łukasza Jemioła, Lidii Kality, Bohoboco, La Manii, Mariusza Przybylskiego, ,Bizuu, i Agnieszki Maciejak. Łącznie designerzy zaprezentowali kilkadziesiąt kreacji, z którymi idealnie współgrały oryginalne rajstopy Gatta z najnowszej kolekcji jesiennej CITYLIGHTS DREAMS oraz klasyczne modele marki, które podkreśliły charakter stworzonych stylizacji. Podczas wydarzenia odbył się także pokaz specjalny, podczas którego marka Kazar zaprezentowała swoje nowości na sezon jesień-zima 2016 – ich uzupełnieniem były kabaretki i cienkie czarne klasyczne marki Gatta. Pokazowe kreacje wraz z propozycjami od Gatty stworzyły interesującą i niezwykle kobiecą całość. Podczas wydarzenia marka Gatta udowodniła także, że jej jesienno-zimowa odsłona bielizny to uwodzicielskie i zarazem stylowe propozycje dla każdej nowoczesnej kobiety, która chce poczuć się pięknie i seksownie. W dodatku to projekty o wyjątkowych właściwościach. Uczestnicy wydarzenia mogli się o tym przekonać w strefie Gatty, w której marka zaprezentowała innowacyjny biustonosz double push-up z najnowszej kolekcji CITYLIGHTS DREAMS, który optycznie powiększa biust nawet o 2 rozmiary! Flesz Fashion Night jest nazywane polską Met Galą, bo podobnie jak w nowojorskim Metropolitan Museum of Art projektanci zjawiają się w towarzystwie zaprzyjaźnionych gwiazd, dla których specjalnie na ten wieczór tworzą kreacje haute couture. Zatem podczas tegorocznego wydarzenia nie mogło zabraknąć gości specjalnych wieczoru – znanych kobiet polskiego show biznesu, które są wiernymi fankami talentu projektantów, a także ich muzami. I tak muzą Gosi Baczyńskiej została Katarzyna Warnke, Bizuu – Paulina Sykut-Jeżyna, duet Bohoboco – Agnieszka Cegielska, Łukasza Jemoła – Monika Olejnik, Lidii Kality – Patricia Kazadi, LaManii – Maja Salamon, Agnieszki Maciejek – Kasia Kowalska, duetu MMC – Joanna Horodyńska, duetu Paprocki-Brzozowski aż dwie gwiazdy – Paulina Krupińska i Marcelina Zawadzka, a Mariusza Przybylskiego – Reni Jusis. Do tej pory odbyły się cztery edycje FFN. Podczas wydarzenia wręczona została nagroda Flesz Fashion Award przyznana przez czytelników magazynu „Flesz” oraz internautów za najlepszą kolekcję 2015/2016 – w tym roku doceniony został duet Paprocki-Brzozowski, z którym to Gatta współpracuje przy pokazach już od kilku sezonów. O oprawę muzyczną wydarzenia zadbała Natalia Nykiel z zespołem.  
12.09.2016
BYTOM to polska marka odwołująca się do ponad 70-letniej tradycji w zakresie męskiego krawiectwa i dziedzictwa polskiej kultury. Nadrzędne wartości marki to tradycja, solidność i autentyczność, które znajdują odzwierciedlenie w prezentowanych przez BYTOM kampaniach i kolekcjach opartych na wyrafinowanej klasyce i solidnym casualu.W celu oddania ideałów jakim marka hołduje, BYTOM od wielu lat prezentuje w sesjach wizerunkowych pokolenia mężczyzn potwierdzając tym samym gwarancje dobrego wyglądu bez względu na wiek, sylwetkę i zmieniające się tendencje. Obecna odsłona ma charakter wyjątkowy, bowiem marka zaprosiła do współpracy niezwykłą osobowość kultury - Pana Daniela Olbrychskiego z wnukiem. Pan Daniel Olbrychski to wybitny aktor, którego role stały się kultowe w polskiej kinematografii, jego wnuk - Antoni to student historii, który odziedziczył zamiłowanie do kultury i talent do szermierki. Mariaż polskiej rodziny z tradycją z polską marką z historią od 1945 roku, doprowadził do powstania zdjęć, na których dostojnie prezentowane są klasyczne stylizacje na tle panoramy Warszawy z jej nowoczesną architekturą. Ta wyjątkowa gra kontrastów ma na celu podkreślenie, że BYTOM harmonijnie łączy najlepsze tradycje krawieckie ze współczesnymi trendami w modzie, a obecność reprezentanta młodego pokolenia dodatkowo sygnalizuje otwartość marki na bardziej ekstrawaganckie rozwiązania.Ukoronowaniem projektu jest fakt, że Pan Olbrychski urodził się w tym samym roku, w którym datuje się powstanie firmy BYTOM, a jej garnitury od wielu lat goszczą w Jego garderobie zarówno scenicznej jak i prywatnej.Prezentowane zdjęcia to pierwsza część, na listopad zaplanowana jest kolejna odsłona.www.bytom.com.pl



Copyrights © 2013 Galeria Piastów - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Mind Progress