Promocje

06.04.2018
Sizeer przyzwyczaił nas, że o sneakerach należy mówić z szacunkiem i znać ich historię. Teraz idzie o krok dalej, wzbogacając przestrzeń miejską o nowy słownik, jaki każdy sneakerhead poznać powinien. Potencjał miasta jest nieskończony, a wspólny język tkanki miejskiej i kultury ulicy stwarza nić porozumienia, w której sneakery są łącznikiem, a zarazem środkiem wyrazu nas samych.    Przestrzeń miejska stanowi naturalne i autentyczne środowisko dla sneakerów, a te z kolei są środkiem wyrazu indywidualnego stylu mieszkańców metropolii. Odzwierciedleniem tej symbiozy jest słowotwórstwo, które inspiruje do tworzenia nowej jakości tego, co jeszcze nienazywane lub wymaga zdefiniowania na nowo. Dlatego też marka Sizeer w najnowszej kampanii postawiła na zabawę słowem w kontekście dużego miasta i możliwości jakie ono daje, tworząc miejski słownik, a więc wspólny język, który mamy z miastem, gdy nosimy sneakery. Na potrzeby kreacji powstały nowe określenia, które opierają się na już istniejących słowach, ale zmienionych tak, aby zawierały element CITY i wciąż brzmiały podobnie do słowa natywnego. W ten sposób powstało 24 wyrazów, które ilustrują konkretne modele obuwia i posiadają swoje słownikowe wytłumaczenie.   W pierwszej odsłonie kampanii „CITYMADE SNEAKERS” została zaprezentowana pierwsza produktowa szóstka ze słownika:   Zgodnie z przyjętą strategią marki Sizeer na rok 2018, dominującą formą komunikacji będzie komunikacja digitalowa - najbardziej naturalny sposób dotarcia do cyfrowego pokolenia, jakim jest grupa docelowa multibrandu. Corem kampanii CITYMADE SNEAKERS jest 25 filmów wizerunkowo-produktowych. Cała komunikacja, nawiązując do amerykańskich korzeni kultury sneakerowej, została przygotowana w języku angielskim. Całość uzupełnia komunikacja OOH, prowadzona na przystankach komunikacji miejskiej w dużych miastach. Co 15 dni pojawiać się będzie nowa odsłona kreacji z kolejnymi modelami obuwia i nowymi słowami z miejskiego słownika.       Główny film kampanijny ('45 sek.), mówiący o czym jest kampania oraz pierwsza szóstka filmów produktowych (’15 sek.) do obejrzenia: na kanale YouTube marki Sizeer: https://www.youtube.com/watch?v=Pz0kmmI7Xo4 oraz na stronie kampanii: http://sizeer.com/pl/city-made-sneakers/    Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada Team Sizeer a za produkcję filmów Papaya Films.  
06.04.2018
Wiosenne okazje w salonie OCHNIK! Teraz wszystkie produkty z kolekcji wiosna-lato 2018 kupicie aż 20% taniej! To idealny moment, aby uzupełnić wiosenną garderobę i sprawić sobie odrobinę radości. Promocja trwa do 8 kwietnia. Rabat dotyczy produktów nieprzecenionych. O szczegóły pytajcie sprzedawców! Uwaga! Wciąż aktualna jest także promocja Kup 2, zapłać za 1 dotycząca odzieży tekstylnej z kolekcji wiosna-lato 2018. Zapraszamy na wiosenne zakupy!  
06.04.2018
BIG STAR przedłuża promocję -50% na drugą parę spodni do 7 kwietnia. Zapraszamy do sklepu i do zamawiania na https://bigstar.pl z bezpłatnym odbiorem w sklepie.
06.04.2018
Zapraszamy do Salonu Triumph na wyprzedaż międzysezonową. Obniżka do -40% na wybrane modele.      
06.04.2018
Wiosenna odsłona Solar jest fuzją eleganckiego stylu z intensywnymi barwami. To właśnie kolor stanowi główny trend nadchodzącego wiosenno-letniego sezonu. Zgodnie z nim kolekcja S/S18 zachwyca soczystą i energetyczną paletą.     Energetyczne kolory, odważne połączenia i klasyka w nowoczesnym wydaniu/odsłonie. Z tymi cechami od lat kojarzymy Solar – ulubioną markę stylowych kobiet. W tym sezonie, charakterystyczne dla niej operowanie barwą, jest głównym motywem definiującym kolekcję. Paleta Fashion Colour Trend, czyli ogłoszona przez Instytut Pantone lista najmodniejszych kolorów na nadchodzący sezon, obejmuje kilkanaście barw, w tym Meadowlark, czyli żywy i odważny odcień żółtego oraz Cherry Tomato – soczystą czerwień. Oba znajdziemy w kolekcji Solar S/S18. Intensywne wiosenne kolory, pośród których dominują zielenie, czerwienie i fuksja, zostaną uzupełnione o klasykę – biel, granat i kolor popielaty.  Do tego projektanci proponują delikatne błękity, lawendę i pudrowy róż z nutą srebra i złota. Tej wiosny moda przeniesie nas do pracowni malarskiej.   Mariaż koloru i elegancji oznacza nową energię w stylizacjach biznesowych. Nowoczesny tzw. office look to klasyczne garnitury w najmodniejszych w tym sezonie, intensywnych odcieniach, takich jak fuksja, zieleń i żółty. Koszula, która jest w pracy niezbędnym elementem, tym razem nabiera wyjątkowego charakteru - teraz nosimy ją w formie sukienki przewiązanej paskiem. Latem w naszej garderobie pojawiają się także wakacyjne motywy. Lot balonem, pamiątki z greckich wysp lub tradycyjna portugalska ceramika? Desenie inspirowane letnimi podróżami znajdziemy w kolekcji Solar. Z biznesowymi stylizacjami świetnie będą się komponować marynistyczne elementy, pasy i klasyczne zestawienia czerwieni, bieli i granatu, w letnim wydaniu przełamane pudrowym różem.   Wakacyjne akcenty w szafie to także motywy fauny i flory. Popularne liście monstery, dostojne kwiaty strelicji królewskiej, a do tego piękne papugi i kolibry zagościły na koszulkach, lekkich parkach i stylowych cygaretkach. Prawdziwy ogród botaniczny rozkwitł również na sukienkach. Tym samym Solar ogłasza new romantic, czyli lekkie, eteryczne sukienki o różnych długościach i kolorach, w delikatnych pastelowych barwach lub intensywnych odcieniach zieleni, czerwieni i fuksji. Romantycznego charakteru nadają także koronki w nowej odsłonie, a drobne akcenty zapewniają delikatny połysk. W sezonie S/S18 nie mogło również zabraknąć falban, które tym razem zdobią spodnie z szerokimi nogawkami. To powrót do lat 70. w najlepszym wydaniu.   W kolekcji Solar nie zabrakło naturalnych tkanin, po które chętnie sięgamy wiosną i latem. Obok dobrze znanych: wiskozy i bawełny, pojawiła się wytrzymała rafia, a także len w nowej odsłonie. Projektanci marki przełamali surowy wizerunek lnu lekkimi krojami, ozdobnymi falbanami, ażurowymi zdobieniami i wiązaniami. Len w nowoczesnej formie, który pojawia się na spodniach z szerokimi nogawkami i rozcięciami oraz na długich koszulach to must-have tego sezonu.   Elementami wieńczącymi letnie stylizacje są akcesoria, w tym torebki w różnych rozmiarach: od małej ozdobionej kolorowymi aplikacjami po pakowny czerwony model z charakterystyczną plecionką. Całość dopełni lekka biżuteria z wyraźnymi etnicznymi wpływami.   Tej wiosny poczujemy prawdziwą energię koloru!  



Copyrights © 2013 Galeria Piastów - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Mind Progress