Promocje

17.08.2018
W sezonie jesień-zima 2018/2019 Solar łączy powrót do korzeni marki z nowoczesnym ujęciem i świeżym spojrzeniem na obowiązujące trendy. Sesja wizerunkowa ukazuje to, co w polskiej jesieni najpiękniejsze – klimat i aurę schyłku lata, ale przede wszystkim doskonałą modę. Najnowsza kampania Solar to ukłon w stronę rodzinnego miasta marki – Poznania. Klimatyczne wnętrza starych, powojennych kamienic stanowiły doskonałe tło dla modelki, Marii Zakrzewskiej i prezentowanych przez nią ubrań z jesiennej kolekcji. Charakterystyczne dla tamtejszego designu okna, wysokie sufity i wąskie korytarze nadały kadrom niepowtarzalnego klimatu. Maria Zakrzewska to młoda modelka, którą docenił amerykański Vogue. Polka chodziła m.in. w pokazach Céline, Valentino, Sacai, Sonia Rykiel. U Gucci otwierała pokaz na sezon wiosna-lato 2017 w Mediolanie. To nie pierwsza współpraca marki Solar z modelką, w poprzednim sezonie jesienno-zimowym pozowała w sesji edytorialowej. Za obiektywem jesiennej sesji stanął utalentowany polski fotograf – Łukasz Pukowiec, który pracował dla takich światowych magazynów jak Dazed&Confused, T Magazine, brytyjski GQ, Numero i zagranicznych edycji Vogue. Nowa kampania na sezon Jesień/Zima 2018/19 została wyprodukowana przez agencję Warsaw Creatives. Nadchodzącą kolekcję Solar wyróżniają perfekcyjnie skrojone fasony, miękkie tkaniny, ponadczasowe dzianiny oraz elegancka paleta barw przełamana mocnymi akcentami. Jesień i zima według marki malują się ciemnymi granatami, czernią, a także odważną magentą i odcieniami fioletu, dopełnionymi zielenią, szarościami i srebrem. Solar jak co sezon prezentuje niebanalne, unikatowe i charakterystyczne printy oraz wzory, które stanowią jej znak rozpoznawczy od lat. Poszukując natchnienia, projektantki marki Solar podążały szlakiem światowych stolic mody. Paryż, Mediolan, Nowy Jork stanowiły inspirację, która pozwoliła na stworzenie różnorodnej, aczkolwiek spójnej kolekcji. W kolekcji obok reinterpretacji klasycznego stroju biznesowego znajdują się także eleganckie sukienki, garnitury formą przywołujące styl sprzed epoki, pudełkowe żakiety, dopasowane spodnie. Nie zabrakło także ekstrawaganckich propozycji, jak sukienki w stylu chińskich qipao. Czerpiąc wenę ze światowych tendencji, projektantki nie zapomniały o dziedzictwie Solar, tworząc kolekcję wpisującą się w filozofię marki.
16.08.2018
To ostatnia szansa, żeby upolować produkty Greenpoint w naprawdę niskich cenach! Skorzystaj z okazji i odwiedź sklep Greenpoint.
16.08.2018
BIG STAR przedłuża promocję do odwołania! Wybrany asortyment kupisz z 40% rabatem. Zapraszamy na zakupy do sklepu BIG STAR i do zamawiania na https://bigstar.pl z bezpłatnym odbiorem w sklepie.   
14.08.2018
Wyprzedaż do -70%!!! Garnitury od 299zł, marynarki od 99 zł, koszule od 89 zł. Zapraszamy do naszych salonów stacjonarnych i na sklep.pawo.pl
14.08.2018
W House wiemy, że powrót do szkoły to nic przyjemnego, dlatego postanowiliśmy to zmienić! Jak za pomocą czarodziejskiej różdżki, najnowsza kolekcja marki czaruje i urzeka. Inspirowane sagą Harry Potter bluzy, t-shirty i dodatki to prawdziwa gratka dla fanów. Magiczną linię produktów uzupełnia modna, szkolna kolekcja dla niej i dla niego. Stylowe otwarcie sezonu jesień-zima!   Harry Potter Collection to klasyczne, damskie i męskie formy, które pokocha każdy fan magicznej serii. Bluzy i t-shirty z herbami domów, szkolny szalik i hogwartowe skarpety to hity kolekcji. Nie zabraknie też drobnych akcesoriów oraz toreb. Cała linia utrzymana jest w modnych tej jesieni kolorach tj. bordo, granat, butelkowa zieleń i musztardowy żółty.   Co jeszcze marka House przygotowała dla swojej klientki? W tym sezonie to przede wszystkim proste formy, sportowe akcenty i ciepłe swetry. Kolekcja jesień-zima to również denim: spódnice, sukienki ogrodniczki i mom jeansy. Mocne kobiece elementy to sukienki tuby i swetry z głębokim dekoltem w V. Zgodnie z obowiązującymi trendami House stawia na klasyczną biel, głęboki granat, czerwień i butelkowa zieleń.   W męskiej kolekcji nie zabraknie college’owych bluz, denimu i odważnych kolorów. Króluje warstwowa sylwetka, graficzna kratka, sloganowe nadruki, paski oraz sprane powierzchnie. W sezonie jesień-zima klient House znajdzie również bogatą linię produktów basic. Stanowiącą idealne uzupełnienie mocnych, sezonowych trendów.      Najlepsze zostawiliśmy jednak na koniec! Konkurs dla wszystkich fanów Harrego Pottera. Zadanie jest proste! Stwórz stylizację na pierwszy dzień szkoły w Hogwarcie, inspirowaną jednym z bohaterów sagi. Zrób zdjęcie (sobie lub samej stylizacji) i wstaw je pod postem konkursowym na profilu House Brand lub na instagramie z hashtagiem #harryxhouse i #House_brand. Na zwycięzców czekają bony o wartości 200 zł na kolekcję „House Harry Potter Collection” oraz oryginalne gadżety Harry Potter. Nie zwlekaj i zgarniaj magiczne nagrody od House! Więcej informacja na https://www.housebrand.com   CREDITS Fotograf: Helena Bromboszcz Video: Krzysztof Kujawski Włosy: Oliwia Nowicka Modelki: Natalia Grzybczyk/GagaModels, Krystyna Ziółek/Specto, Marek Tywończuk/PandaModels Stylizacje i nadzór produkcyjny: Marketing House   Za udostępnienie lokacji i pomoc przy organizacji kampanii serdecznie dziękujemy pracownikom Zamku Czocha w miejscowości Leśna.  
   



Copyrights © 2013 Galeria Piastów - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Mind Progress