Promocje

07.02.2018
Garnitury LAVARD w jeszcze niższych cenach! Wybrane modele już od 299,90zł.   Zapraszamy do LAVARD.  
07.02.2018
Najnowsza kolekcja marki Greenpoint już w sklepach! Jest kobieco, delikatnie, a przy tym modnie i elegancko. Nowa kolekcja to też wyjątkowe połączenie ponadczasowej klasyki i najnowszych trendów. Sprawdź tutaj ➡https://goo.gl/gwL7J8 !  
07.02.2018
Jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich modelek po raz drugi została twarzą kampanii Solar. Julia Banaś prezentuje kolekcję marki na sezon S/S 2018.Wiosenna kampania Solar to fuzja eleganckiego stylu z intensywnymi barwami. Zdjęcia, które zostały wykonane na służewieckiej loży zaprojektowanej w duchu modernizmu, przepleciono fotografiami ze studia. W obu sesjach wystąpiła zjawiskowa Julia Banaś.Julia ma na swoim koncie pokazy dla Moschino i Miu Miu oraz kampanie dla Marca Jacobsa, Emporio Armani i Gucci. W minionym roku pojawiała się m.in. na okładkach „Vogue’a”, „Elle”, „Numéro” i „Harper's Bazaar”. W tym sezonie gwiazda światowego modelingu po raz kolejny została twarzą kampanii Solar i ponownie fotografował ją Bartek Wieczorek, który współpracuje z polską marką od kilku sezonów.Fotografie, w których za tło posłużyła oszczędna i szlachetna architektura służewieckiego toru, zostały przeplecione zdjęciami ze studia. Najmocniejszym elementem sesji studyjnej jest czerwień – jeden z wiodących w sezonie S/S 2018 kolor. Intensywne czerwone akcenty w abstrakcyjnej formie nadały całości bardzo nowoczesną i wyszukaną formę. Lubimy eksperymenty i odważne rozwiązania, dlatego zdecydowaliśmy się na zestawienie modernistycznych detali z wyrazistą sesją w studio. Nasze zamiłowanie do czystych formi architektury urozmaiciliśmy intensywnym kolorem, na który od lat stawiamy w kolekcjach.Z tą koncepcją idealnie współgra oryginalna uroda Julii Banaś, a z połączenia tych elementów powstała świeża, a przy tym wyrazista i bardzo kobieca kampania – opowiada Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A. O stylizacje w wiosenno-letniej kampanii zadbała Agnieszka Ścibior, o makijaż Marianna Yurkiewicz, a uczesaniem modelek zajął się Michał Bielecki.Fotografiom z kampanii towarzyszy studyjna sesja edytorialowa Małgorzaty Turczyńskiejz udziałem Julie Borawskiej. Polska modelka ma w swoim portfolio pokazy dla Yohji Yamamoto i Valentino oraz sesje do magazynów „Elle”, „Viva! Moda”, „Harper's Bazaar”i „Vogue”. Julie zaprezentowała letnią, energetyczną, pełną kolorów i charakterystycznych dla marki wzorów odsłonę kolekcji S/S 2018, pozując w scenerii drapowanych tkanin.Wiosenno-letnia odsłona marki to także świeży i niezwykle kobiecy lookbook. Bree Naumowicz sfotografował duet Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Klasyczne ujęcia urozmaicono dodaniem portretów, dynamicznych kadrów i czarno – białych akcentów.Nad całością działań czuwała agencja kreatywna Futu. Efekt prac będzie można zobaczyć w prasie oraz w odświeżonym layoucie wydawnictwa, dostępnego w sklepach Solar już w lutym.
07.02.2018
Zapraszamy serdecznie na FINAŁ WYPRZEDAŻY w salonie Bytom. Koszule swetry spodnie już od 99,90zł.
07.02.2018
Love Jeans dla każdego kto kocha jeansy. W BIG STAR do 14 lutego przy zakupie 2 par zapłacisz 40% mniej za każdą z nich. Zapraszamy do sklepu BIG STAR i do zamawiania z https://bigstar.pl z bezpłatnym odbiorem w sklepie.    



Copyrights © 2013 Galeria Piastów - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Mind Progress