Promocje

28.03.2019
Pół roku po hitowej kolekcji dla fanów Harry'ego Pottera Sinsay wraca do Hogwartu! Czarodziejskie dresy, koszulki i dodatki to wszystko, czego potrzebujecie, by zobaczyć niedowierzanie na twarzach mugoli i pewnie wkroczyć na ostatnią prostą przed wakacjami.   Choć od premiery pierwszej części przygód Harry'ego Pottera wkrótce miną 22 lata, legenda najsłynniejszego czarodzieja na świecie wciąż zdobywa nowych fanów. W zeszłym roku zafascynowała naszych projektantów, którzy postanowili osłodzić młodym czarodziejkom powrót do szkoły za pomocą limitowanej linii inspirowanej Hogwartem. Topy i szeroka gama akcesoriów okazały się takimi hitami, że w tym sezonie Sinsay wraca z nową odsłoną kolekcji. Wiosenne propozycje dla fanów Harry'ego Pottera to przede wszystkim wygoda, na co wskazują choćby dresy dla zwolenniczek każdego z domów Hogwartu: od Gryffindoru przez Slytherin i Hufflepuff po Ravenclaw. Uwagę zwraca szeroki wachlarz t-shirtów, między innymi "klasyk" z logo HP, wersja z symbolem Insygniów Śmierci, czarna koszulka z zaklęciem oświetlającym i biała z wizerunkiem Bellatriks Lestrange. Całość dopełniają dodatki, wśród których wzrok szczególnie przykuwają opatrzone charakterystycznymi motywami plecaki-worki, pojemne torby, skarpetki, majtki i bejsbolówki.   Nowej kolekcji towarzyszy sesja, w której dwie wyluzowane fanki Harry'ego spełniają swoje marzenia i dołączają do uczniów Hogwartu. Zrealizowane na zaaranżowanym na tę okazję peronie 9 3/4 oraz pokładzie Hogwart Ekspres, zdjęcia przedstawiają ubrania z kolekcji Sinsay x Harry Potter w ich naturalnym środowisku. Uwagę zwracają stylizacje, które udowadniają, że propozycje z czarodziejskiej kolekcji świetnie łączą się z naszymi dżinsami, basikami i trampkami.  
 
27.03.2019
 Elegancja osadzona w miejskim klimacie, czyli najnowsza kolekcja męska już dostępna w H&M w naszej galerii. Światowej sławy piłkarz Juventusu Turyn - Emre Can - już wybrał jej faworytów. Ty też powinieneś.
27.03.2019
Top Secret Legnica zapraszamy na promocje:   - 50% na MID SALE - 25% na Nową Kolekcję przy zakupie 2 szt.  
27.03.2019
STREET HEROES – This is how we do it!   Sizeer w nowym sezonie przygotował kampanię, w której pokazuje jak zostać „bohaterem ulicy”. Przewodnikami po świecie streetwearu są: Outman, Outfoot i Outfit – trójka Street Heroes, którzy pokazują co, jak, gdzie i dlaczego kupić, aby zaistnieć na ulicach miast. Kampania obejmuje zasięgiem Polskę oraz kraje regionu CEE, a opiera się na komunikacji w profilu media mix.  Nowa kampania, to pierwsza odsłona działań zaplanowanych na 2019 rok przez sieć multibrandową. W oparciu o platformę komunikacji Street Heroes – This is how we do it, kampania, w różnych wymiarach, obejmuje wszystkie rynki, na których obecna jest sieć Sizeer i trwać będzie do połowy maja. Na jej podstawie multibrand przemyca najważniejsze wartości  sieci, a robi to w sposób angażujący odbiorców na wielu płaszczyznach, po których przewodnikami są postacie Street Heroes: Outman, Outfoot i Outfit. Bohaterowie kampanii pokazują jak korzystać z nieskończonych możliwości wyboru i tworzenia streetwearowych stylizacji. Dzięki temu, każdy stanie się pewnym siebie STREET HERO. This is how we do it! – mówi Sizeer.   OUTMAN: https://youtu.be/p7WlLcMlgXs                              OUTFIT: https://youtu.be/ED-stPRKKXY                   OUTFOOT: https://youtu.be/AI-wZG5m5l4   Trzon kampanii stanowią kreacje video, które z jednej strony, prezentują street bohatrerów, a zarazem przekazują wartości, tak istotne w kreowaniu oryginalnego wizerunku. Koncepcja kreacji zainspirowana została premierami filmów o superbohaterach, w które obfitować będzie 2019 rok. Natomiast kanwą konstrukcji reżyserskiej materiałów wizerunkowych stała się postać Michaela Peny i jego sposobu opowiadania zdarzeń.  Każdy z filmów kończy wizerunek kozy, która jest nie tylko pupilem teamu Streest Heroes. Jej postać to mrugnięcie okiem do odbiorcy, a zarazem lajtmotive komunikacji. GOAT, w amerykańskim slangu, to #greatestofalltime – czyli osoba wyjątkowa, niezwykła lub sytuacja, która zyskuje takie miano.   Media mix  promujący  kampanię opiera się na reklamach video w sieci kin oraz płatnych formach w kanałach Social Media, jak: YouTube, Facebook oraz Instagram. Towarzyszą temu również działania w centrach handlowych, a uzupełnieniem całości są GIFy oraz 20 krótkich filmów produktowych, a także zdjęcia, składające się na lookbook nowej kolekcji. Za produkcję materiałów odpowiada BRPD Films, natomiast koncepcja została przygotowana przez zespół Sizeer.
26.03.2019
Totalne czyszczenie magazynu. Wszystkie produkty taniej -30%. Oferta dotyczy również towarów już przecenionych. Szczegóły promocji w salonach.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408



Copyrights © 2013 Galeria Piastów - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Mind Progress