Promocje

06.09.2017
Najmocniejszą inspiracją jest styl angielskiej wsi w unowocześnionej wersji. Miejska klasyka przeplata się ze stylem militarnym, haftami oraz biżuteryjnymi zdobieniami w kształcie insektów. Nasycona kolorystyka barw, najwyższej jakości skóry i zgodność z największymi światowymi trendami – to wszystko znajdziesz w Gino Rossi.   Kampania promująca sezon jesień-zima 2017 powstała w Polsce, w okolicach Słupska i jeziora Gardno. Założeniem kampanii było oddanie jesiennego, casualowego charakteru kolekcji w pięknych plenerach Pomorza Środkowego.   Zdjęcia: Magda Wunsche i Agnieszka Samsel Ekipa pracująca przy sesji: Modelka: Marzena Jarczak Model: Anatol Modzelewski Stylizacja: Karolina Gruszecka Włosy i makijaż: Aneta Kostrzewa Produkcja: Masik Production Kampanię promuje film, którego autorem jest Tymoteusz Pieszka.    
06.09.2017
Niespotykana energia, poczucie humoru i dystans połączone z naturalnością i niewymuszonym charakterem to elementy które wyróżniają najnowszą kolekcję House AW17 oraz towarzyszącą jej kampanię. Marka skierowana do modnych, świadomych siebie młodych ludzi, którzy cenią fakt, że mogą być sobą po raz kolejny zaskakuje wyczuciem trendów i inteligentnym dowcipem.   House AW17 traktuje modę i zakupy z przymrużeniem oka. Najnowsza kolekcja  to mieszanka trendów i must-have'ów w najlepszym wydaniu. Jesienny kobiecy outfit według House powinien być warstwowy - stylizacje inspirują do łączenia delikatnych, romantycznych sukienek ozdobionych falbaniastymi rękawami z punkowymi ramoneskami i mocnymi rockowymi akcesoriami. Dla mężczyzn House przygotował swobodny sportowy look, ale w nowoczesnej, miejskiej odsłonie. Obowiązkowym elementem w jesiennej szafie jest jeans - katany, koszule, spodnie. W tym sezonie modny chłopak może pozwolić sobie na denimowy total look i uzupełnić go wełnianą czapką typu beanie oraz modnymi skórzanymi traperami. Dla trendy dziewczyn House przygotował oversizowe jeansowe kurtki z przetarciami, haftami i patchami, które doskonale komponują się ze spódnicami mini i spodniami typu mama jeans.   Kolekcji towarzyszy kampania składająca się z trzech pełnych humoru i pozytywnej energii filmów, które w kreatywny sposób pokazują zalety shoppingu online i jednocześnie promują najnowszą kolekcję. Do każdego z filmów Kuba Dąbrowski stworzył po 4 zdjęcia, które w dowcipny sposób prezentują cechy sklepu housebrand.com. Pierwsze hasło „Before anyone else” żartobliwie pokazuje, że zakupy w e-sklepie to najszybsza droga, by być blisko najświeższych trendów i ciekawych, inspirujących lookbooków, dostępnych tylko na stronie housebrand.com. „All eyes on you”, drugi film z serii, prezentuje historię dziewczyny, dla której moda jest najważniejsza, a jej trendowe stylizacje pochodzą z limitowanych kolekcji dostępnych tylko na www.housebrand.com. Natomiast trzeci film  „Easier than life”  pokazuje (oczywiście z przymrużeniem oka), że nic nie jest takie proste jak zakupy na housebrand.com, a już na pewno nie codzienne życiowe perypetie. Za realizację wszystkich trzech kampanijnych filmów House odpowiadają Krzysztof Kosz, Kuba Bujas oraz Kacper Fertacz, operator znany między innymi ze zdjęć do filmów „Ostatnia rodzina” czy „Hardkor Disko”. Oryginalną muzykę do klipów skomponował specjalnie dla House Zeppy Zepp, DJ  i producent współpracujący  z Taco Hemingwayem, Flirtini i Julią Wieniawą.   Kampania AW17 jest wielowymiarowa i uniwersalna. Jej dużym atutem jest połączenie digitalu i świata offline’owego poprzez współpracę z influencerami i ciekawą kolaborację z marką Sprite, w której można zdobyć ubrania z najnowszej kolekcji marki House ze zniżką -30% na dowolnie wybrany produkt. Zasady są bardzo proste - wystarczy kupić dwie butelki Sprite i wymienić kody na rabat w ramach akcji „Mega nagrody za dwa kody”, szczegóły na www.woah.com. Akcji towarzyszy duża kampania mediowa – m.in. spot telewizyjny i kinowy oraz wsparcie najważniejszych polskich blogerów.   Najnowsza propozycja House stylistycznie kontynuuje estetykę reklamową zaczętą w nagrodzonej mieczem KTR kampanii House SS17 zaskakując innowacyjnym spojrzeniem na zakupy online.   Strona kampanijna http://www.house.pl/pl/pl/aw17-campaign Filmy Before anyone else https://www.youtube.com/watch?v=GzUeZGOs8Gk Easier than life https://www.youtube.com/watch?v=IH6fbVdabg0 All eyes on you  https://www.youtube.com/watch?v=0wdK-uYdmb0     CREDITS Fotograf: Kuba Dąbrowski Kreacja i Reżyseria: Krzysztof Kosz i Kuba Bujas Operator: Kacper Fertacz Muzyka: Zeppy Zepp MUA i Włosy: Gosia Sulima/ AF Photo Modele: Agnieszka Lauterbach/ New Age Models, Kasia Czyż/Rebel, Wiktor Dziurlikowski/       United for Models, Robert Szadkowski/ Rebel Stylizacje i nadzór produkcyjny: Marketing House Agencja: LAF Artist Management    
06.09.2017
PASJA to tytuł przewodni kampanii marki BYTOM na sezon jesień – zima 2017. Pomysł na najnowszą odsłonę BYTOM powstał w oparciu o główne założenie marki: SZTUKA KRAWIECTWA OD 1945, w którym istotną cechą jest tworzenie produktów z niezwykłą starannością i dbałością o jakość w oparciu o wieloletnią tradycję w zakresie męskiego krawiectwa. Istotnym elementem był również fakt, że marka BYTOM koncentruje się, poprzez różne działania, na przypominaniu o polskim dziedzictwie kulturowym. Obszary kultury i sztuki, do których nawiązywano do tej pory to malarstwo, literatura, muzyka, film, teatr, tym razem postanowiono odnieść się do fotografii. Zaproszono do współpracy i sesji zdjęciowej trzech znanych polskich fotografów, których łączy pasja fotografowania a każda z wybranych postaci reprezentuje jakość w swojej dziedzinie: Tadeusz Rolke – jeden z najwybitniejszych polskich fotografów – IKONA polskiej kultury – prekursor fotografii reportażowej, dla którego fotografia to pasja, namiętność i powołanie oraz kobiety, którym poświęcił najwięcej miejsca w swojej twórczości; Marek Straszewski – jeden z najbardziej znanych fotografów w Polsce specjalizujący się w portretowaniu znanych osobistości, współpracujący z wieloma magazynami o modzie w Polsce i zagranicą oraz Przemek Dzienis – przedstawiciel nowoczesnego nurtu fotografii, tworzący proste w formie, ale precyzyjnie skomponowane prace, dalekie od patosu i nie podatne na nadinterpretacje. Dzięki temu wyjątkowemu zestawieniu trzech różnych osobowości, powstał niebywały projekt zdjęciowy przejawiający się w sposobie jego wykonania, gdzie fotografowie są bohaterami fotografii. Autorem pomysłu i wykonawcą zdjęć jest Marek Straszewski. Na fotografiach dostrzegamy indywidualnie przygotowane przez BYTOM stylizacje z linii vintage, w których dominują wełniane, dopasowane jedno lub dwurzędowe marynarki, zwężane spodnie, bawełniane koszule o wyraźnym splocie strukturalnym, motyw rozmytej kraty wielowarstwowej i prążków typu tenis na tkaninach, z których uszyte zostały garnitury - całość stanowi ukłon w stronę klasyki mody męskiej i główny nurt budujący estetykę kolekcji jesienno-zimowej. Finalny klimat zdjęć podkreślono otoczeniem zbudowanym z rekwizytów i sprzętów często wykorzystywanych przez fotografów oraz plan backstage, który zastosowano dla oddania autentycznego charakteru pracy bohaterów i wprowadzenia nieco chaosu będącego nieodłącznym elementem pracy twórczej stanowiącej pomost pomiędzy bohaterami a marką.www.bytom.com.pl
05.09.2017
Przygotuj się na nowy rok szkolny razem z Martes Sport! Sprawdź pozostałe promocje w najnowszej gazetce: bit.ly/Gazetka_MartesSport   Termin obowiązywania obu ofert: 25.08 - 07.09.2017    
05.09.2017
Teraz 50% reszta za pół  roku.



Copyrights © 2013 Galeria Piastów - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Mind Progress