Promocje

23.08.2017
Włoskie lato, gorące ceny tylko w perfumeriach Douglas i na douglas.pl. Zapraszamy do perfumerii Douglas na konsultacje pielęgnacyjno-makijażowe oraz zapachowe ekspertów Douglas. Dodatkowo w tych dniach -15% rabatu na kosmetyki i zapachy włoskich marek - Versace, Bvlgari, Pupa, Collistar i Diego Dalla Palma! Czas trwania promocji 22-27.08.2017 r. Oferta ważna dla posiadaczy Karty Douglas.  
23.08.2017
Ostatnie dni wielkiej wyprzedaży!  WSZYSTKO DO -70%!  
22.08.2017
Zapraszamy do Salonu Bytom na szczególną promocję. Wszystkie Produkty z wyprzedaży za 1zł. Przy zakupie produktu z tego samego asortymentu z Nowej Kolekcji.  
22.08.2017
Marka OCHNIK otwiera sezon jesień-zima 2017/2018 kompletną damską i męską kolekcją, stworzoną nie tylko z wysokogatunkowych skór, ale również z barwnych tkanin i dzianin. Wśród okryć wierzchnich znajdziecie szeroką paletę kurtek i płaszczy, w tym ciepłe, pikowane puchówki wykończone szlachetnymi futrami. Towarzyszy im rozbudowana linia odzieży lekkiej, a w niej m.in. bawełniane koszule, miękkie swetry, marynarki o barwnych wnętrzach, otulające szale, twarzowe czapki i kolorowe poncza. Jesienno-zimową ofertę uzupełniają modne dodatki i wysokiej jakości akcesoria: portfele, rękawiczki, torby i teczki.   Pierwsze jesienne modele już trafił do sprzedaży. Pełna kolekcja dostępna będzie we wrześniu. Zapraszamy!  
22.08.2017
MODA TO ZABAWA, WYZWANIA TO CODZIENNOŚĆ - CZYLI NAJNOWSZA KAMPANIA SiNSAY #KTOJAKNIEJA W sezonie jesień/zima 2017 SiNSAY postanowił zaskoczyć wszystkich zapraszając do współpracy młode twarze polskiego Instagrama. Sinsay’s girls squad to cztery dziewczyny: Pola Bogdańska, Julia Janulewicz, Lila Janowska oraz Paulina Gabrielyan, które podjęły ekscytujące wyzwanie marki pod hasłem #KTOJAKNIEJA. Koniec wakacji i początek sezonu to idealny czas na zmiany i nowe postanowienia. Jesienią SiNSAY staje się marką dziewczyn kochających siebie, swoje życie i prawdziwe emocje. W najnowszej kampanii każda z bohaterek otrzymuje inne wyzwanie wymagające wytrwałości, treningu i wiary we własne możliwości. Pod czujnym okiem mentorów i trenerek Pola, Lila, Julia i Paulina stopniowo przygotowują się do jego realizacji, by podczas zdjęć do kampanii zaprezentować zjawiskowe efekty.   #KTOJAKNIEJA świetnie pokazuje siłę dziewczyńskiej przyjaźni i zażyłości, a także wyjątkowe i różnorodne charaktery SiNSAY girls. Optymizm, energia i odwaga do realizowania ukrytych potrzeb to przewodnie idee, które kierowały twórcami projektu.  Z konceptem doskonale współgrają stylizacje przygotowane przez Ewelinę Gralak.  Zwariowane zestawienia prezentowane przez bohaterki łączą indywidualizm z najmodniejszymi trendami sezonu.   Kampania SiNSAY składa się z filmów dedykowanych na Instagram. W każdym zobaczymy jedną z dziewczyn stawiającą czoła powierzonemu jej zadaniu. Komunikację w Internecie wspierają także teasery wprowadzające w klimat #KTOJAKNIEJA i materiał fotograficzny. Zespół tworzący projekt stanowiły w głównej mierze młode kobiety. Filmy wyreżyserowała Anna Bajorek, natomiast autorką zdjęć jest Justyna Dudek.   Współpraca między marką SiNSAY a influencerkami nie kończy się na udziale w sesji filmowo-zdjęciowej.  Ich zmagania można było śledzić już podczas nagrań w Instagramowej transmisji „na żywo”. Zaraz po starcie kampanii twarze najnowszej kolekcji SiNSAY czynnie włączą się w komunikację marki w mediach społecznościowych. Zwieńczeniem działań będzie konkurs ogłoszony przez SiNSAY angażujący wszystkie klientki, którym nieobce są wyzwania pod hasłem #KTOJAKNIEJA.  Pomysłodawcą kampanii jest Kierownik Marketingu marki Grzegorz Chyła, a Dyrektorem Kreatywnym Piotr Spodnik z agencji AFPHOTO, odpowiedzialnej również za produkcję.   http://instagram.com/ilovesinsay# https://www.facebook.com/sinsayclothing http://www.sin-say.com/pl



Copyrights © 2013 Galeria Piastów - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Mind Progress