Promocje

12.03.2015
W wiosenno-letniej odsłonie 2015 znajdziesz klasyczne marynarskie linie, subtelną pastelową kolorystykę, a także minimalistyczne ostre cięcia i nowoczesne w kroju fasony. Barwne tkaniny, zwiewne sukienki, typografia w nadrukach oversize, połączona z wygodą i komfortem styli prezentowanych w różnorodnych damskich liniach sprawią, że w naszych propozycjach każda kobieta poczuje się dobrze, kobieco i swobodnie. Duże ilości rozbielonych róży, bieli, turkusów dają odczuć wyjątkową delikatność tej kolekcji i optymizm projektantów dążących do uzyskania jak najwyższego poziomu komfortu dla klientów. Graficzne kompozycje, fotoprinty, proste typografie i niezawodne kraty to męski, gentelmeński świat, w którym króluje denim. naturalne tkaniny bawełniane, oxfordy, popliny, canvas, twill, dzianiny o ciekawych fakturach, strukturalnych prążkach i pique pojawiają się zarówno w polówkach, jak i wygodnych dzianinowych marynarkach o szerokim wachlarzu kolorystycznym. Kolekcja dodatków pozwala na doskonałe dopełnienie każdej stylizacji. Różnorodne okulary, shopperbagi, najmodniejsze worki i plecaki dopełnione kapeluszem sprawią że wyróżnisz się w tłumie.  
12.03.2015
Wiosna i lato w dziecięcym świecie Carry to przede wszystkim gra koloru i printu. Kolekcja wzorem ubiegłego sezonu podzielona została na 3 motywy. lato w mieście to propozycja skierowana dla dziewczynek i chłopców, bogata w zabawne nadruki na t-shirtach, kolowe spodenki, bermudy. jeśli chcesz na chwilę stać się zabawnym robotem, albo kochasz arbuzy, dobrze trafiłeś, mamy to dla ciebie. Florystyczne motywy dżungli, roślin, kwiatów zagościły na dziewczęcych sukienkach, tunikach i bluzkach i mają się tam bardzo dobrze. Z radosną wiadomością śpieszymy także do każdej primaballeriny – tulowe różowe spódniczki, sukienki w jasnych kolorach i gumeczki z kokardkami są dostępne dla was w carry. To co najlepsze w kolekcji dla dorosłych znalazło również swoje odzwierciedlenie i silne akcenty w kolekcjach dla najmłodszych. U nas mama i córka noszą te same t-shirty w małym i dużym rozmiarze. Dla każdego mamy synka i taty komplety polówek, koszul i krótkich spodenek. [RevGallery]75[RevGallery]
09.03.2015
W Broaster Chicken przez cały marzec trwa akcja rozdawania zestawów! Wystarczy uważnie obserwować profil www.facebook.com/broasterpolska i przyjść z hasłem dnia do jednej z restauracji. Kto szybszy, ten lepszy :)  
06.03.2015
Do odważnych sport należy, więc… CHALLENGE YOURSELF! Kolekcja 4F wiosna/lato 2015   W najnowszej kolekcji na sezon wiosna/lato 2015 marka 4F rzuca wyzwanie Challenge Yourself - odważnie definiując nowoczesność i sportową dynamikę.   Marka niezmiennie stawia na sportowy szyk i wygodę, ale tym razem idzie o krok dalej, prezentując kolekcję pełną futurystycznych i odważnych stylizacji. Tłem dla wiosenno-letniej kampanii jest Kapsztad – miasto niezwykłych kontrastów etnicznych i kulturowych na krańcach Republiki Południowej Afryki. Ten wielokulturowy tygiel ze swą afrykańsko-europejską atmosferą jest ulubionym miejscem entuzjastów aktywnego wypoczynku z całego świata, a zarazem planem zdjęciowym największych projektantów i magazynów modowych.   Najnowsze propozycje marki 4F są zgodne z aktualnymi trendami i stanowią interpretację futurystycznych form, inspirowanych biologią i nanotechnologią. Efekt ten został uzyskany dzięki użyciu materiałów technicznych, jak pianki i siatki oraz alloverowym printom.   Kolekcja 4F na sezon SS15 składa się z czterech linii odzieżowych, które odpowiadają dedykowanym aktywnościom, a więc: fitness, running, bicycle i lifestyle. Wszystkie łączy nowoczesność form i użycie funkcjonalnych materiałów technicznych. Dodatkowo, linia przeznaczona do biegania charakteryzuje się monochromatycznymi nadrukami i sublimacją geometrycznych wzorów. W szortach i kurtkach można  znaleźć strukturalne tłoczenia, wśród legginsów także typ push up, a topy są wykonane techniką bezszwową. Nowością jest rozszerzenie propozycji o bluzy do biegania i super lekkie softshelle.   Linia fitness odznacza się efektownymi, mozaikowymi nadrukami typu allover i fluorescencyjnymi odcieniami limonki, oranżu i turkusu. W odzieży fitness, podobnie jak w runningowej, dominują antybakteryjne wykończenia.   Linia rowerowa posiada, tak ważne na drodze, odblaskowe elementy reflective, a zdobią ją monochromatyczne allovery i neonowe kolory. Linia ta, po raz pierwszy jest na tyle uniwersalna, że z łatwością można ją komponować z modelami fitness i running. Znajdziemy tu nie tylko typowe spodnie rowerowe, ale też spódnicę z wbudowanymi szortami.   Linia lifestyle z kolei, zawiera propozycje odzieży sportowej, którą z łatwością można nosić też na co dzień. Charakteryzują ją nowe odcienie i struktury, które stanowią alternatywę dla standardowego melanżu, a wśród nich wyróżniają się dzianinowe dżinsy. W całości dominują minimalistyczne nadruki typografii i cyfr.   Wiosenno-letnie propozycje uzupełniają akcesoria. W nowym sezonie wyróżnia się bardzo bogata kolekcja obuwia, której kolorystyka i materiały są spójne z odzieżą. Na uwagę zasługuje obuwie damskie na koturnie oraz kolorowe i lekkie trampki. Natomiast dla mężczyzn pojawiają się wsuwane modele trampek. Podobnie jak obuwie, także torby treningowe stanowią spójną całość kolorystyczną i wzorniczą. Natomiast wybór okularów sportowych został wzbogacony o polaryzację, rękawiczki rowerowe o modele długopalczaste, bez rzepów, z krótkim cuffem. Nowość stanowią rękawiczki do biegania umożliwiające obsługę sprzętu elektronicznego.    O tym, jak wygląda sportowy look według 4F, można przekonać się oglądając zdjęcia, które powstały na potrzeby kampanii na sezon SS15, prezentujące najciekawsze zestawienia. Autorem zdjęć jest Karol Grygoruk (agencja Shootme), stylizacje wykonała Asia Ciesielska, a za produkcję odpowiadała agencja Van Dorsen Talents.   Film promujący kolekcję: http://youtu.be/ko0oHU4bpCY.  
05.03.2015
Trencz to obowiązkowy must-have zarówno każdej kobiety jak i mężczyzny! Od 3 do 12 marca - 60 PLN zniżki* na wiosenny trencz w Promod. ... * Oferta ważna od 3 do 12 marca 2015r. w sklepach Promod na terenie Polski oraz na promod.pl. Zniżka 60pln dotyczy jednego modelu płaszcza damskiego w dwóch kolorach (nr. ref. modelu 1 2 24 00 02 653 i 1 2 2400 02 014) oraz jednego modelu płaszcza męskiego (nr.ref. 2 2 24 00 15 067). Płaszcz męski jest dostępny jedynie na promod.pl. Zniżka naliczana jest przy zakupie, nie łączy się z innymi promocjami i ofertami. http://bit.ly/1F4kcUo  
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408



Copyrights © 2013 Galeria Piastów - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Mind Progress