Promocje

31.10.2018
DZIEŃ ZIMOWYCH ZAKUPÓW Z ORSAY! SOBOTA 10.11.2018 Przywitaj zimę w modnym stylu! Poznaj najnowszą kolekcję ORSAY 'FASHION INSPIRATION' i skorzystaj z wielu aktrakcji! - lampka szampana dla Ciebie i Twojej przyjaciółki - RABAT 20% na cały zakup dla Klientek KLUBU ORSAY* - potrójne PUNKTY KLUBOWE - RABAT 25% z aplikacją na cały zakup dla Klientek KLUBU ORSAY (także w sklepie)* - nowy zapach L’OR DE SAY magnolia - zimowy katalog ORSAY z bonem Zapraszamy! *Szczegóły w sklepie ORSAY.
31.10.2018
Bezcenne OCHkazje czekają! Rabaty do -50%! Kompletując garderobę na chłodne, jesienne dni, koniecznie zajrzyjcie do salonu OCHNIK. Ciepłe kurtki, płaszcze, futra i kożuchy, modna odzież, elegancka skórzana galanteria, a także miękkie czapki, szale i kominy  oraz jesienno-zimowe obuwie – cały asortyment kupicie od 20% do 50% taniej! Takiej okazji nie możecie przegapić!  
31.10.2018
Dodatkowy rabat na wszystkie torebki skórzane.
30.10.2018
Sizeer przygotowuje ulice miast na nadchodzące chłody. W najnowszej kampanii COLD CITY stawia na komunikację digital, ukazując streetwearowy asortyment w zimnej, miejskiej dżungli.   Zgodnie z przyjętą strategią multibrandu Sizeer na rok 2018, głównym miejscem komunikacji jest przestrzeń miejska pokazana w różnych aspektach, kojarzących się ze streetwearowym lookiem. Wiosną miała miejsce odsłona kampanii CITYMADE SNEAKERS, w której postawiono na zabawę słowem, tworząc miejski słownik, a więc wspólny język, którym komunikujemy się z miastem, gdy nosimy sneakery. Pod koniec lata, wprowadzając nową kolekcję, tkanka miejska nadal odgrywała wiodącą rolę, tym razem pod hasłem CITY SQUAD. W najnowszej kampanii COLD CITY, miasto zostaje ukazane przez pryzmat mroźnej aury, podczas której sprawdzą się produkty z segmentu city outdoor i winterized sneakers.      Trzonem kampanii jest digitalowy content, zbudowany w oparciu o dedykowaną sesję zdjęciową oraz 20 wariantów video-GIFów. Sub-claim kampanii „Gif me some snow” podkreśla, że Sizeer nie boi się zimnych dni i śniegu w mieście, a zabawa słowem nawiązuje do GIF-owej formy komunikacji. Zaplanowane działania online przygotowano w oparciu o nowoczesne i pożądane jako content w social mediach rozwiązania, jak GIF-y, stereoskopy, boomerangi, kavalety. Kreacje zostały przygotowane przez Papaya Films i zespół Sizeer.   Kampania ma charakter omnichannelowy. Na czas jej trwania zaplanowano działania we wszystkich kanałach komunikacji sieci Sizeer oraz na wszystkich rynkach na których obecny jest brand, a więc: Polska, Niemcy, Austria, Słowacja, Czechy, Litwa, Łotwa, Rumunia i Węgry. Salony stacjonarne wyposażone zostały, zarówno w grafiki kampanijne, statyczne, jak i dedykowany GIFowy content digitalowy. Działania online kampanii obejmują wszystkie cyfrowe punkty styku z klientami, których bazę stanowi dedykowany landing page: sklep.sizeer.com/cold-city.
30.10.2018
Ciepło, cieplej, najcieplej! Must-have jesiennych stylizacji? Dopasowane fasony i miękkie swetry. Temperatury spadają, czas zatem ubrać się cieplej i nie myśleć o chłodzie! W H&M znajdziesz szeroki wybór kolorowych dzianin, miękkich swetrów i otulających kardiganów. Bursztynowe żółcie, modne odcienie szarości, czy lamparcie cętki i krata sprawią, że będziesz wyglądać naprawdę stylowo. Powitaj w swojej szafie także dopasowane fasony, które możesz swobodnie zestawiać ze swobodnymi swetrami o grubym splocie. https://bit.ly/2ReqWep Noś się ciepło i stylowo z H&M!



Copyrights © 2013 Galeria Piastów - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Mind Progress