Promocje

18.04.2018
Poznaj wiosenne nowości i premiery zapachowe dostępne wyłącznie w Douglas! Przyjdź już dziś i spotkaj się ze stylistą zapachów, który dobierze zapach idealny dla Ciebie, dopasowany do Twojej stylizacji i osobowości. Znajdź swój wymarzony zapach na wiosnę. Zapraszamy !  
06.04.2018
Tego lata MOHITO obiera kurs na Południe zachwycając intensywnymi kolorami i kobiecymi fasonami. Kluczowe trendy znajdują odzwierciedlenie w obiektywie Mateusza Stankiewicza, przed którym stanęły wschodzące gwiazdy modelingu: Marta Pawłowska i Karolina Warzecha. Naturalna uroda bohaterek kampanii świetnie współgra ze zwiewnymi tkaninami i wyrazistymi printami, które dominują w nowej kolekcji marki.
06.04.2018
Lee Wrangler zaprasza na Stylowe Zakupy. W dniach 5.04-7.04.2018 z kuponem z gazety Twój Styl i Show rabat 20%. Zapraszamy !!!
06.04.2018
– 20 % na wybrane modele z kolekcji S/S 2018 w ramach akcji rabatowej STYLOWE ZAKUPY.
06.04.2018
Sizeer przyzwyczaił nas, że o sneakerach należy mówić z szacunkiem i znać ich historię. Teraz idzie o krok dalej, wzbogacając przestrzeń miejską o nowy słownik, jaki każdy sneakerhead poznać powinien. Potencjał miasta jest nieskończony, a wspólny język tkanki miejskiej i kultury ulicy stwarza nić porozumienia, w której sneakery są łącznikiem, a zarazem środkiem wyrazu nas samych.    Przestrzeń miejska stanowi naturalne i autentyczne środowisko dla sneakerów, a te z kolei są środkiem wyrazu indywidualnego stylu mieszkańców metropolii. Odzwierciedleniem tej symbiozy jest słowotwórstwo, które inspiruje do tworzenia nowej jakości tego, co jeszcze nienazywane lub wymaga zdefiniowania na nowo. Dlatego też marka Sizeer w najnowszej kampanii postawiła na zabawę słowem w kontekście dużego miasta i możliwości jakie ono daje, tworząc miejski słownik, a więc wspólny język, który mamy z miastem, gdy nosimy sneakery. Na potrzeby kreacji powstały nowe określenia, które opierają się na już istniejących słowach, ale zmienionych tak, aby zawierały element CITY i wciąż brzmiały podobnie do słowa natywnego. W ten sposób powstało 24 wyrazów, które ilustrują konkretne modele obuwia i posiadają swoje słownikowe wytłumaczenie.   W pierwszej odsłonie kampanii „CITYMADE SNEAKERS” została zaprezentowana pierwsza produktowa szóstka ze słownika:   Zgodnie z przyjętą strategią marki Sizeer na rok 2018, dominującą formą komunikacji będzie komunikacja digitalowa - najbardziej naturalny sposób dotarcia do cyfrowego pokolenia, jakim jest grupa docelowa multibrandu. Corem kampanii CITYMADE SNEAKERS jest 25 filmów wizerunkowo-produktowych. Cała komunikacja, nawiązując do amerykańskich korzeni kultury sneakerowej, została przygotowana w języku angielskim. Całość uzupełnia komunikacja OOH, prowadzona na przystankach komunikacji miejskiej w dużych miastach. Co 15 dni pojawiać się będzie nowa odsłona kreacji z kolejnymi modelami obuwia i nowymi słowami z miejskiego słownika.       Główny film kampanijny ('45 sek.), mówiący o czym jest kampania oraz pierwsza szóstka filmów produktowych (’15 sek.) do obejrzenia: na kanale YouTube marki Sizeer: https://www.youtube.com/watch?v=Pz0kmmI7Xo4 oraz na stronie kampanii: http://sizeer.com/pl/city-made-sneakers/    Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada Team Sizeer a za produkcję filmów Papaya Films.  



Copyrights © 2013 Galeria Piastów - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Mind Progress