Promocje

13.08.2015
Podejmij wyzwanie jak Magda Mielcarz   Marce 4F udało się przekazać sportowego ducha Magdalenie Mielcarz – kobiecie o wielu zdolnościach, która realizuje się zarówno jako aktorka, modelka i piosenkarka, ale również jako szczęśliwa mama dwójki dzieci. Mimo natłoku zajęć, Magdalena podjęła się wyzwania zmiany dotychczasowego trybu życia na zdrowsze i bardziej aktywne sportowo. – Postanowiłam uzupełnić moje życie o element, na który zawsze brakowało mi czasu – mówi Magdalena Mielcarz. Przecież bieganina wokół codziennych obowiązków nie jest sportem! Teraz porcja ćwiczeń stała się częścią mojego rozkładu dnia. Mieszkająca na co dzień w Los Angeles, nowa ambasadorka marki poddała się przemianie pod okiem Andrei Orbeck - jednej z najbardziej cenionych trenerek w Hollywood. Andrea, która układa program ćwiczeń dla takich gwiazd, jak Heidi Klum, Karolina Kurkova, Doutzen Kroes oraz innych supermodelek znanych z pokazów Victoria’s Secret, wspólnie z Magdą pracowały nad poprawą jej kondycji fizycznej i zmianami w sposobie żywienia. Efekty tej pracy można zobaczyć w najnowszej kampanii 4F na sezon jesień-zima 2015, która koncentruje się na propozycjach ułatwiających osiąganie wyznaczonych celów sportowych. Najważniejszym punktem kolekcji jest szeroki wybór odzieży bezszwowej, która dopasowuje się do każdej sylwetki bez ucisku i otarć. Ponadto, dzięki włóknom propylenowym, charakteryzuje się zdolnością do pochłaniania i odprowadzania wilgoci na zewnątrz, co zapewnia właściwą termoregulację ciała podczas ruchu. Wiele innowacji wprowadza kolekcja obuwia sportowego. W nadchodzącym sezonie zdobić ją będzie nowy znak, specjalnie zaprojektowany dla linii butów sportowych 4F. Symbol koresponduje z logotypem marki, a inspiracją dla jego powstania był motyw skrzydła, co akcentuje dynamiczny charakter całej linii. Atrakcyjna kolorystyka i wzornictwo sprawdzą się zarówno podczas uprawianych aktywności, jak i w codziennym, lifestyle’owym wydaniu.
13.08.2015
Teraz w Drogeriach Natura kupując minimum dwa produkty do makijażu otrzymasz rabat -40% na zakupione kosmetyki. Rabat udzielany jest na kosmetyki do makijażu następujących marek: Kobo Professional w terminie od 14 do 19 sierpnia; Maybelline New York w terminie od 6 do 9 sierpnia; Loreal Paris w terminie od 6 do 19 sierpnia i Catrice Cosmetics w terminie od 10 do 13 sierpnia. Promocja obowiązuje w wymienionych wcześniej dniach lub do wyczerpania zapasów.  
13.08.2015
Hola Barcelona AW 2015 Nowa kolekcja już w salonach stacjonarnych i online na www.sin-say.com !    
11.08.2015
Na sierpień perfumerie Douglas przygotowały kolejną wyjątkową Ofertę Miesiąca. Kosmetyki i perfumy najlepszych marek w atrakcyjnych cenach są dostępne przez cały miesiąc w perfumeriach Douglas oraz na www.douglas.pl.   Na panie czekają zapachy takie jak Mexx Ice Touch Woman, Giorgio Armani Acqua Di Gioia, Lacoste Pour Femme oraz Calvin Klein Forbidden Euphoria i Elie Saab L’eau Couture. Panów natomiast ucieszy propozycja zapachów męskich: Gucci Made to Measure oraz Mexx Ice Touch Man. Ponadto w sierpniowej Ofercie Miesiąca znajdują się kosmetyki do pielęgnacji oraz do makijażu: maseczki Douglas Beauty System More Than Moisture i Perfect Complexion, olejek do ciała Collistar Special Perfect Body, krem lub żel do twarzy Biotherm Aquapower oraz pomadka Clarins Eclat Minute, tusz do rzęs Collistar Art Design i podkład Revlon Nearly Naked. Klienci Douglas mogą również skorzystać z usługi bezpłatnego pakowania na prezent oraz porad urodowych. Szczegóły oferty znajdują się w perfumeriach Douglas oraz na stronie www.douglas.pl.
11.08.2015
Polska marka kontynuuje współpracę z gwiazdą   Miłośnicy wyjątkowego stylu Małgorzaty Kożuchowskiej ponownie będą mieli okazję podziwiać gwiazdę w modnych stylizacjach opartych na produktach polskiej marki. Aktorka wzięła udział w sesji zdjęciowej do jesiennej kampanii OCHNIK. Efektem są piękne zdjęcia wizerunkowe wykonane przez Marlenę Bielinską na ostatnim piętrze jednego z warszawskich wieżowców. Małgorzata Kożuchowska wystąpiła w czterech stylizacjach prezentujących asortyment marki. W każdej z nich wyglądała olśniewająco. – Jesienna kolekcja marki OCHNIK to ciekawe połączenie dwóch kontrastów: wyrazistego rockowego stylu i niewymuszonej elegancji. Znajduję w niej trendy ze światowych wybiegów i najnowsze modowe zabiegi, takie jak rewelacyjna pikowana skóra. Kolekcja przekonuje bogactwem form i różnorodnością. Dodatkowo podoba mi się, że w tym sezonie OCHNIK zdecydował się na eleganckie płaszcze z otulających, ciepłych materiałów. Świetnie uzupełniają tradycyjną kolekcję skórzaną, w tym moje już ukochane skórzane koszule i spodnie – mówi Małgorzata Kożuchowska, która z marką OCHNIK, jako jej ambasadorka, współpracuje od początku 2014 r. Zwiastun kolekcji OCHNIK jesień–zima 2015/2016 trafi do sprzedaży 31 lipca. Pełna kolekcja pojawi się w salonach już pod koniec wakacji.



Copyrights © 2013 Galeria Piastów - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Mind Progress