Promocje

27.03.2019
 Elegancja osadzona w miejskim klimacie, czyli najnowsza kolekcja męska już dostępna w H&M w naszej galerii. Światowej sławy piłkarz Juventusu Turyn - Emre Can - już wybrał jej faworytów. Ty też powinieneś.
27.03.2019
Top Secret Legnica zapraszamy na promocje:   - 50% na MID SALE - 25% na Nową Kolekcję przy zakupie 2 szt.  
27.03.2019
STREET HEROES – This is how we do it!   Sizeer w nowym sezonie przygotował kampanię, w której pokazuje jak zostać „bohaterem ulicy”. Przewodnikami po świecie streetwearu są: Outman, Outfoot i Outfit – trójka Street Heroes, którzy pokazują co, jak, gdzie i dlaczego kupić, aby zaistnieć na ulicach miast. Kampania obejmuje zasięgiem Polskę oraz kraje regionu CEE, a opiera się na komunikacji w profilu media mix.  Nowa kampania, to pierwsza odsłona działań zaplanowanych na 2019 rok przez sieć multibrandową. W oparciu o platformę komunikacji Street Heroes – This is how we do it, kampania, w różnych wymiarach, obejmuje wszystkie rynki, na których obecna jest sieć Sizeer i trwać będzie do połowy maja. Na jej podstawie multibrand przemyca najważniejsze wartości  sieci, a robi to w sposób angażujący odbiorców na wielu płaszczyznach, po których przewodnikami są postacie Street Heroes: Outman, Outfoot i Outfit. Bohaterowie kampanii pokazują jak korzystać z nieskończonych możliwości wyboru i tworzenia streetwearowych stylizacji. Dzięki temu, każdy stanie się pewnym siebie STREET HERO. This is how we do it! – mówi Sizeer.   OUTMAN: https://youtu.be/p7WlLcMlgXs                              OUTFIT: https://youtu.be/ED-stPRKKXY                   OUTFOOT: https://youtu.be/AI-wZG5m5l4   Trzon kampanii stanowią kreacje video, które z jednej strony, prezentują street bohatrerów, a zarazem przekazują wartości, tak istotne w kreowaniu oryginalnego wizerunku. Koncepcja kreacji zainspirowana została premierami filmów o superbohaterach, w które obfitować będzie 2019 rok. Natomiast kanwą konstrukcji reżyserskiej materiałów wizerunkowych stała się postać Michaela Peny i jego sposobu opowiadania zdarzeń.  Każdy z filmów kończy wizerunek kozy, która jest nie tylko pupilem teamu Streest Heroes. Jej postać to mrugnięcie okiem do odbiorcy, a zarazem lajtmotive komunikacji. GOAT, w amerykańskim slangu, to #greatestofalltime – czyli osoba wyjątkowa, niezwykła lub sytuacja, która zyskuje takie miano.   Media mix  promujący  kampanię opiera się na reklamach video w sieci kin oraz płatnych formach w kanałach Social Media, jak: YouTube, Facebook oraz Instagram. Towarzyszą temu również działania w centrach handlowych, a uzupełnieniem całości są GIFy oraz 20 krótkich filmów produktowych, a także zdjęcia, składające się na lookbook nowej kolekcji. Za produkcję materiałów odpowiada BRPD Films, natomiast koncepcja została przygotowana przez zespół Sizeer.
26.03.2019
Totalne czyszczenie magazynu. Wszystkie produkty taniej -30%. Oferta dotyczy również towarów już przecenionych. Szczegóły promocji w salonach.
25.03.2019
Zdobądź kupon rabatowy - 60% na całą kolekcję męską, promocja ważna  tylko w dniach 29-31 marca 2019! Bądź pierwszy! Odkryj wiosenne nowości i odwiedź nas w salonach lub on-line! Pamiętaj, kto pierwszy ten ma! Rabat na obuwie -30%.  



Copyrights © 2013 Galeria Piastów - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Mind Progress