Promocje

22.09.2015
OSI UGONOH została ambasadorką marki TALLY WEiJL i twarzą kampanii FEEL LIKE A STAR TALLY WEiJL rozpoczyna nową kampanię FEEL LIKE A STAR, której ambasadorką została niesamowita Osi Ugonoh. Modelka wystąpiła w specjalnej sesji zdjęciowej, której efekty zaprezentowane będą w październikowym wydaniu Glamour. Już od 24 września we wszystkich salonach TALLY WEiJL dostępne będą wyjątkowe produkty wybrane przez modelkę i oznaczone specjalnymi metkami „Wybór Osi”. Kampania FEEL LIKE A STAR będzie trwać do 10 listopada. Odwiedź salon TALLY WEiJL i sprawdź, na co w tym sezonie postawiła Osi!
20.09.2015
Nadszedł czas, aby odświeżyć jesienną garderobę! Przyjdź do salonu TALLY WEiJL i skorzystaj z wyjątkowej promocji. W dniach 15.09-27.09 swoje wymarzone poncho kupisz już od 99.99 zł
20.09.2015
MID SEASON SALE W CAMAIEU! Tylko teraz wybrane produkty z rabatem do -50%.* Zapraszamy na zakupy do salonów Camaïeu! *Oferta dotyczy oznaczonych produktów. Promocja trwa od 16.09.2015  do wyczerpania zapasów.
20.09.2015
Super gwiazda w Sizeer – sprawdź kultowe Superstary!   Sizeer wita w swoich salonach kolejną sneakerową gwiazdę. Superstary wjechały do wszystkich salonów i do sklepu internetowegon e-Sizeer.com – spieszcie się po swoją parę, rozmiary znikają w tempie ekspresowym!   Jesień 2015 to czas niekwestionowanych rządów Superstarów marki adidas, które zdominowały stylizacje tysięcy ludzi na całym świecie. Kultowy biały model z czarnymi paskami przeżywa drugą młodość i jest absolutnym must-have każdej sneakerowej kolekcji. Nie masz jeszcze swojej pary? Sprawdź, co przygotowała dla Ciebie marka Sizeer.     Superstary powstały w 1969 roku. Na początku, służyły do gry w koszykówkę i dzięki charakterystycznej gumowej osłonie na palce przypominającej „muszlę”, zyskały pseudonim „shell shoes” lub „shell tops”. W latach 70. Superstary stały się produktem kultowym wśród graczy NBA i NCAA. But był pożadany do tego stopnia, że nawet największe koszykarskie gwiazdy miały na początku trudności w jego zdobyciu. W połowie lat 70. ponad ¾ koszykarzy grało w Superstarach – nosiły je największe gwiazdy NBA. Nazwa „Superstar” stała się zatem jak najbardziej zasadna. Superstary szybko przeniosły się z boiska do koszykówki na ulicę. Ludzie chcieli nosić to samo, co wyniesione na piedestał gwiazdy NBA.   Twarzami kampanii Superstar w Sizeer są Pharell Williams i japońska projektantka Yoon. Kampania trwa do 5 października.   Więcej aktualnych informacji z życia marki na oficjalnym fanpage’u na Facebooku: Facebook.com/Sizeercom
19.09.2015
Vistula po raz kolejny wprowadza do swojej kolekcji limitowaną linię.  Après-ski nierozerwalnie łączy się z relaksem i życiem towarzyskim prowadzonym w kurortach narciarskich po zejściu ze stoku, ale też znakomicie odnajduje się w wielkomiejskiej przestrzeni. Jest wyrafinowana i zgodna z najnowszymi trendami w światowej modzie męskiej, a jednocześnie wygodna i utrzymana w ryzach klasyki. Jednoczy wysoką jakość krawiectwa i materiałów z niewymuszonym luzem, wpasowując się w kosmopolityczny dress code   Après-ski to linia komplementarna i zawiera cały przekrój męskiej garderoby od okryć wierzchnich przez garnitury, spodnie i dzianiny po buty i dodatki. W casualowej części kolekcji pojawiają się lekkie, dwustronne puchówki z nadrukami po wewnętrznej stronie, skórzane kurtki, w tym model przypominający fasonem klasyczną puchówkę oraz kurtka z kapturem z dopinanym futerkiem, a także budrysówka zapinana na zamek oraz parki o trzech, zróżnicowanych długościach.   W tej wyjątkowej kolekcji proponujemy także mniej formalne marynarki, pikowane bądź gładkie, które w jesienne dni mogą zastąpić klasyczną kurtkę raz causalowe garnitury.  Model z szarej flaneli, celowo sprany dla efektu zmechacenia, garnitur dzianinowy z łatami na rękawach marynarki i spodniami dresowymi wykończonymi ściągaczem na dole oraz marynarka w widowiskową niebiesko – czerwono - białą kratkę to najoryginalniejsze elementy tej części kolekcji. Jej dopełnieniem są dzianiny, w tym swetry w motywy norweskie,  a także kolorowe flanelowe koszule, T-shirty ze stylizowanymi na lata 60. nadrukami w motywy narciarskie oraz chinosy i bojówki. Casualową część kolekcji uzupełniają dodatki, takie jak dziergane szaliki oraz buty, w tym sportowe modele z pikowanej lub gładkiej skóry na gumowych podeszwach   Formalna odsłona Apres-ski obejmuje ekskluzywne płaszcze, w tym model w kolorze camelowego beżu z nakładanymi kieszeniami i dwurzędowy płaszcz w militarnym stylu, o barwie wojskowej zieleni. W sekwencji wieczorowej w limitowanej linii Vistuli oferujemy smokingową  aksamitną marynarkę z wykończeniem z czarnego atłasu, czerwoną marynarkę z drukowanego aksamitu oraz garnitury z gładkiej wełny. Także tej części kolekcji towarzyszą klasyczne akcesoria. Cała linia Apres-ski, bez względu na charakter jej poszczególnych elementów, jest doskonale dopasowana i pozwala łatwo się zestawiać, dając możliwość stworzenia wielu wariantów stylizacji, a opatrzone jej logotypem ubrania są  miękkie i przyjemne w użytkowaniu.  



Copyrights © 2013 Galeria Piastów - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Mind Progress