Promocje

12.03.2015
Wiosna i lato w dziecięcym świecie Carry to przede wszystkim gra koloru i printu. Kolekcja wzorem ubiegłego sezonu podzielona została na 3 motywy. lato w mieście to propozycja skierowana dla dziewczynek i chłopców, bogata w zabawne nadruki na t-shirtach, kolowe spodenki, bermudy. jeśli chcesz na chwilę stać się zabawnym robotem, albo kochasz arbuzy, dobrze trafiłeś, mamy to dla ciebie. Florystyczne motywy dżungli, roślin, kwiatów zagościły na dziewczęcych sukienkach, tunikach i bluzkach i mają się tam bardzo dobrze. Z radosną wiadomością śpieszymy także do każdej primaballeriny – tulowe różowe spódniczki, sukienki w jasnych kolorach i gumeczki z kokardkami są dostępne dla was w carry. To co najlepsze w kolekcji dla dorosłych znalazło również swoje odzwierciedlenie i silne akcenty w kolekcjach dla najmłodszych. U nas mama i córka noszą te same t-shirty w małym i dużym rozmiarze. Dla każdego mamy synka i taty komplety polówek, koszul i krótkich spodenek. [RevGallery]75[RevGallery]
09.03.2015
W Broaster Chicken przez cały marzec trwa akcja rozdawania zestawów! Wystarczy uważnie obserwować profil www.facebook.com/broasterpolska i przyjść z hasłem dnia do jednej z restauracji. Kto szybszy, ten lepszy :)  
06.03.2015
Do odważnych sport należy, więc… CHALLENGE YOURSELF! Kolekcja 4F wiosna/lato 2015   W najnowszej kolekcji na sezon wiosna/lato 2015 marka 4F rzuca wyzwanie Challenge Yourself - odważnie definiując nowoczesność i sportową dynamikę.   Marka niezmiennie stawia na sportowy szyk i wygodę, ale tym razem idzie o krok dalej, prezentując kolekcję pełną futurystycznych i odważnych stylizacji. Tłem dla wiosenno-letniej kampanii jest Kapsztad – miasto niezwykłych kontrastów etnicznych i kulturowych na krańcach Republiki Południowej Afryki. Ten wielokulturowy tygiel ze swą afrykańsko-europejską atmosferą jest ulubionym miejscem entuzjastów aktywnego wypoczynku z całego świata, a zarazem planem zdjęciowym największych projektantów i magazynów modowych.   Najnowsze propozycje marki 4F są zgodne z aktualnymi trendami i stanowią interpretację futurystycznych form, inspirowanych biologią i nanotechnologią. Efekt ten został uzyskany dzięki użyciu materiałów technicznych, jak pianki i siatki oraz alloverowym printom.   Kolekcja 4F na sezon SS15 składa się z czterech linii odzieżowych, które odpowiadają dedykowanym aktywnościom, a więc: fitness, running, bicycle i lifestyle. Wszystkie łączy nowoczesność form i użycie funkcjonalnych materiałów technicznych. Dodatkowo, linia przeznaczona do biegania charakteryzuje się monochromatycznymi nadrukami i sublimacją geometrycznych wzorów. W szortach i kurtkach można  znaleźć strukturalne tłoczenia, wśród legginsów także typ push up, a topy są wykonane techniką bezszwową. Nowością jest rozszerzenie propozycji o bluzy do biegania i super lekkie softshelle.   Linia fitness odznacza się efektownymi, mozaikowymi nadrukami typu allover i fluorescencyjnymi odcieniami limonki, oranżu i turkusu. W odzieży fitness, podobnie jak w runningowej, dominują antybakteryjne wykończenia.   Linia rowerowa posiada, tak ważne na drodze, odblaskowe elementy reflective, a zdobią ją monochromatyczne allovery i neonowe kolory. Linia ta, po raz pierwszy jest na tyle uniwersalna, że z łatwością można ją komponować z modelami fitness i running. Znajdziemy tu nie tylko typowe spodnie rowerowe, ale też spódnicę z wbudowanymi szortami.   Linia lifestyle z kolei, zawiera propozycje odzieży sportowej, którą z łatwością można nosić też na co dzień. Charakteryzują ją nowe odcienie i struktury, które stanowią alternatywę dla standardowego melanżu, a wśród nich wyróżniają się dzianinowe dżinsy. W całości dominują minimalistyczne nadruki typografii i cyfr.   Wiosenno-letnie propozycje uzupełniają akcesoria. W nowym sezonie wyróżnia się bardzo bogata kolekcja obuwia, której kolorystyka i materiały są spójne z odzieżą. Na uwagę zasługuje obuwie damskie na koturnie oraz kolorowe i lekkie trampki. Natomiast dla mężczyzn pojawiają się wsuwane modele trampek. Podobnie jak obuwie, także torby treningowe stanowią spójną całość kolorystyczną i wzorniczą. Natomiast wybór okularów sportowych został wzbogacony o polaryzację, rękawiczki rowerowe o modele długopalczaste, bez rzepów, z krótkim cuffem. Nowość stanowią rękawiczki do biegania umożliwiające obsługę sprzętu elektronicznego.    O tym, jak wygląda sportowy look według 4F, można przekonać się oglądając zdjęcia, które powstały na potrzeby kampanii na sezon SS15, prezentujące najciekawsze zestawienia. Autorem zdjęć jest Karol Grygoruk (agencja Shootme), stylizacje wykonała Asia Ciesielska, a za produkcję odpowiadała agencja Van Dorsen Talents.   Film promujący kolekcję: http://youtu.be/ko0oHU4bpCY.  
05.03.2015
Trencz to obowiązkowy must-have zarówno każdej kobiety jak i mężczyzny! Od 3 do 12 marca - 60 PLN zniżki* na wiosenny trencz w Promod. ... * Oferta ważna od 3 do 12 marca 2015r. w sklepach Promod na terenie Polski oraz na promod.pl. Zniżka 60pln dotyczy jednego modelu płaszcza damskiego w dwóch kolorach (nr. ref. modelu 1 2 24 00 02 653 i 1 2 2400 02 014) oraz jednego modelu płaszcza męskiego (nr.ref. 2 2 24 00 15 067). Płaszcz męski jest dostępny jedynie na promod.pl. Zniżka naliczana jest przy zakupie, nie łączy się z innymi promocjami i ofertami. http://bit.ly/1F4kcUo  
05.03.2015
BYTOM WIOSNA – LATO 2015: „TRZECH MĘŻCZYN, TRZY OSOBOWOŚCI”. Trzy oblicza męskiego stylu!  Niecodzienne spotkanie trzech osobowości: dojrzałego i doświadczonego dżentelmena z wyrafinowanym i ekstrawaganckim mężczyzną oraz buntowniczym i kreatywnym młodzieńcem. Personifikacja klasy i nowoczesności. Kolekcja BYTOM łączy to, co pozornie sprzeczne. Odnajduje doskonałą harmonię współczesnych trendów w modzie i najlepszych tradycji krawieckich. Tworzy nieszablonową kompozycję solidnej klasyki i wyrafinowanej prostoty. Stanowi gwarancję dobrego wyglądu - bez względu na wiek, sylwetkę i zmieniające się tendencje. Ponadczasowy, klasyczny styl - indywidualny i zdecydowany, skrojony według potrzeb.  



Copyrights © 2013 Galeria Piastów - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Mind Progress