Promocje

10.09.2018
Skorzystaj z okazji! Tylko do 10.09 półbuty, czółenka, baleriny lub mokasyny z rabatem 20%. Promocja dotyczy kolekcji jesień 2018. Zapraszamy!
10.09.2018
W salonach OCHNIK na dobre rozgościła się jesień, a wraz z nią wyjątkowe promocje. Teraz wszystkie produkty z najnowszej kolekcji kupicie 20% taniej, a przy zakupie męskiej kurtki tekstylnej drugą otrzymacie gratis! Promocja „2 w cenie 1” dotyczy również damskiej i męskiej odzieży lekkiej z kolekcji tekstylnej (swetry, koszule, spodnie, sukienki). W jesiennej kolekcji OCHNIK oprócz ciepłych kurtek, płaszczy, kożuchów i futer znajdziecie także modną odzież, elegancką skórzaną galanterię, miękkie czapki, szale i kominy oraz praktyczne dzianinowe dodatki. Najnowsze propozycje marki idealnie wpisują się w światowe trendy, sięgając jednocześnie do nieśmiertelnej klasyki.   Szczegóły promocji u sprzedawcy w salonie!  
10.09.2018
Buty damskie i męskie z najnowszej kolekcji jesień  -zima   z rabatem nawet 30% . Dodatkowo 10% rabatu na drugą parę butów przy zakupie min 2 par.
10.09.2018
  A co o Tobie mówią Twoje ciuchy?   Ciuchy to sposób komunikacji. Forma wyrażania siebie. Swojego stylu, nastroju, przekonań. Ta prosta idea stała się tematem przewodnim najnowszej kampanii House. Marka z przymrużeniem oka przypomina nam, jak wiele mówią o nas nasze ciuchy. Kampania AW18 to duża dawka humoru w prawdziwie modowym wydaniu.     House z charakterystycznym dla siebie dystansem podpowiada, jak w nadchodzącym sezonie wyróżnić się z tłumu i bawić się stylem. Najnowsza kolekcja marki to najmodniejsze trendy w niezobowiązującej formie.     Dziewczyna House w tym sezonie jest w zgodzie z trendami. Miejski look łączy z luźnymi sportowymi elementami, bazując na najmodniejszych kolorach: kobalcie, żółtym oraz ultrafiolecie. Hitowe elementy, które podkreślą jej styl to sukienka tuba, kurtka pufferka, welurowa nerka czy oversizowa koszula. Klientka House nie boi się odważnych połączeń. Sukienkę boho w kwiatowe motywy łączy z masywnymi botkami, a metaliczną kurtkę z kolorową sukienką tubą. Jakie trendy pojawią się w kolekcji? Linia Nomadic Traveller to raj dla fanek stylu boho i folk. Kwiatowe motywy, frędzle, sukienki maxi i grube swetry. Dla miłośniczek ponadczasowego szyku i stylu retro House proponuje linię Autumn Striped, utrzymaną w klimacie lat 70., z retro szmizjerkami w paski i grochy czy spodniami paperbag. To idealne sety dla dziewczyn, które lubią bawić się modą i szaleją za jesienną paletą kolorów. Sportowy look to linia Retro Sport. Nawiązująca do szalonych lat 90. linia to miejskie sylwetki łączące w sobie retro formy ze sportowymi akcentami. Dominują lampasy i lurex. Najmocniejsze elementy linii to sukienki tuby i zapinane na zamek stójki. Kolejny sezon króluje również warstwowa sylwetka” i ponadczasowe dodatki, takie jak białe sztyblety, kowbojki, rajstopowe botki w szpic czy torba shopper.     Męska kolekcja House to dwa oblicza miejskiej, nowoczesnej mody. Pierwsza to luźna, streetwearowa propozycja dla fanów sportowej sylwetki, nadruków i intensywnych kolorów. Linia Street Smart to powrót camo w czerwonej i zielonej odsłonie. Grafiki nawiązujące do streetartu i sporo luzu. Streetwear w minimalistycznej odsłonie to linia Nightcrawler. Tu dominuje kobalt i czerń. Charakterystyczne elementy trendu to przeskalowane grafiki i techniczne detale. Druga to klasyka. Linia Rebel Prep, skierowana do starszego klienta, to połączenie klasycznych form, wzorów i sportowych akcentów. Elegancja na luzie. Dominuje ponadczasowa krata, koniakowy brąz i czerń. Dla panów, którym bliska jest natura, zieleń i moda w stylu vintage House proponuje linię Wanderlust. To jesienna, ciepła sylwetka nie tylko dla fanów pieszych wędrówek. Mocne strony linii to inspirowane przyrodą grafiki, flanelowe koszule i modne kolory, tj. bordo, musztarda, granat.     Kolekcji AW18 towarzyszy kampania komunikująca się przewrotnym hasłem Ciuchy mówią wszystko. Jej najmocniejszym akcentem jest dynamiczny film, wyreżyserowany przez Krzysztofa Grajpera, współpracującego dotychczas z takimi artystami jak Taco Hemingway, Ten Typ Mes czy Rebeka. Bohaterowie filmu to 6 młodych ludzi, którzy poprzez ubranie wyrażają siebie. Poznajemy ich w kilkusekundowych, przerysowanych scenach, którym towarzyszy krótki komentarz. Każdy z nich to przewrotny opis każdej z postaci. Pierwsze skojarzenie, nawiązujące nie tylko do ubrania, ale też charakteru i zachowania. Czy jedna stylizacja może mówić aż tak wiele? House udowadnia nam, że tak i to w ciągu 40 sekund. Muzykę do spotu stworzył Zeppy Zep. Dodatkowo kolekcję promuje 15 zdjęć kampanijnych, autorstwa Bartka Wieczorka. Każde z zabawnym komentarzem w formie instagramowego dymku. Dopasowane do sceny i stylizacji chwytliwe hasła nawiązują do świata Social Mediów, popkultury i mody.     Film oraz zdjęcia można zobaczyć w lookbooku marki na www.housebrand.com. Kampanię AW18 wspiera kreatywny konkurs. House wytypował dwa dodatkowe zdjęcia, które również pojawią się w komunikacji. Brakuje im jednak komentarzy – dymki są puste. I tu marka zostawia pole do popisu swoim fanom. Najzabawniejsze, nawiązujące do przesłania kampanii hasła trafią na oficjalne zdjęcia kampanijne i zostaną opublikowane na stronie, Facebooku i Instagramie marki. To idealna szansa, by stać się częścią kampanii House i zdobyć super nagrody. Więcej informacji w lookbooku na www.housebrand.com.     CREDITS Foto: Bartek Wieczorek Reż: Krzysztof Grajper DOP: Maciek Ryter Kreacja: GPD Agency Produkcja: Bomaye Make up: Ola Przyłuska, Ela Jackowska Fryzury: Adam Szado Muzyka: Zeppy Zep Modele: Zofia Korosadowicz /Neva Models; Aleksandra Angielska/Neva Models; Patryk Ławrynowicz/AS Management; Michał Trzeciakowski; Ewelina Dzienyńska/New Age Managament Natalia Atmańska/New Age Management Nadzór artystyczny i stylizacje: House Brand  
07.09.2018
Przyjdź już dziś i wybierz jeden z naszych produktów w atrakcyjnej cenie.



Copyrights © 2013 Galeria Piastów - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Mind Progress