Promocje

07.09.2015
Premia na miłe wydatki   Teraz w Drogeriach Natura za każde wydane 50 zł otrzymasz Bon Promocyjny o wartości 5 zł. Za zakupy będące wielokrotnością kwoty 50 zł przysługuje odpowiednia liczba Bonów Promocyjnych, np. za zakupy na kwotę 101 zł przysługują 2 Bony Promocyjne. Bon możesz zrealizować w terminie od 3 do 30 września 2015 roku podczas zakupów o wartości minimum 25 zł. Bon nie podlega wymianie na gotówkę. Szczegółowy regulamin dostępny jest w sklepach oraz na stronie www.drogerienatura.pl
07.09.2015
Marka zaangażowała do współpracy przy tworzeniu kampanii jedne z najgorętszych nazwisk w modelingu bieżącego sezonu – Zosię Nowak oraz Adama Kaszewskiego.  Sesja odzwierciedla kolorowe i aktywne życie młodych ludzi, pozytywnie spędzających czas w miejskiej przestrzeni. Założenia jesiennej kolekcji Diverse również osadzone są w urbanistycznym klimacie i miejskim stylu życia. Projektanci marki zaproponowali dwie linie dla kobiet, różniące się od siebie nie tylko kolorystyką, ale i charakterem. Pierwsza, SENSUAL TOMBOY oparta jest na stylistyce workwear z wyraźnie zaakcentowanym tematem denim. Motyw ten pojawia się również  w dzianinach, których faktura i kolor imitują jeans. Druga z  linii, 90’ ARTIST jest miękka i warstwowa. Inspiracją do  jej powstania był artystyczny look z ulic Brooklynu w latach 90. Istotnym elementem tej linii są swetry, które wyróżniają się nie tylko unikatowym kształtem, ale także fakturą czy oryginalnym splotem. Powtarzającym się elementem jest również modny motyw kraty w wielu wariacjach. Znajdziemy go nie tylko w koszulach. Projektanci zaskakują kraciastymi katanami oraz przeskalowanym wzorem kraty w płaszczach. Obie linie wzajemnie się uzupełniają i przenikają. Industrialna i techniczna inspiracja denimowego Sensual Tomboy z miękkością i nonszalancją lini 90’ Artist. Założenie przeciwwagi dotyczy również palety kolorystycznej. Sensual Tomboy bazuje na czystej bieli, głębokiej czerni, granacie oraz różnych odcieniach niebieskiego, a akcentem kolorystycznym linii jest intensywny odcień czerwono-pomarańczowy, stanowiący energetyczny element kolekcji. Modele kolekcji 90’ Artist  oparte są na ciepłych, przełamanych barwach, wzbogaconych o camel oraz purpurowy. Nowoczesne fasony i różnorodny charakter kolekcji definiują styl marki Diverse. Kobieta jesiennej kolekcji Diverse nie traci swojego seksapilu, wręcz przeciwnie, podkreśla go poprzez zmysłowy kontrast z surowym denimem. Dopasowane kroje świetnie komponują się z modelami typu oversize. Kontrastowe zestawienia uwypuklają jej piękno i nadają delikatności sylwetce.   Męska odsłona jesiennej kolekcji Diverse również została zamknięta w dwóch odrębnych w stylistyce liniach: NOCTURNAL METROPOLIS oraz Abandonem. Pierwsza z nich, podobnie, jak w linii damskiej została zaprojektowana pod wpływem industrialnych inspiracji związanych z przestrzenią miejską, geometrią i dynamicznym stylem życia. Ciemniejsza paleta, oparta na połączeniu odcieni granatu i bieli, czerni oraz niebieskiego wraz z mocnym czerwono-pomarańczowym kontrastem nawiązuje do nocnej metropolii, gdzie życie tętni całą noc. Tłem powstania kolejnej linii - ABANDONED  są opuszczone wnętrza surowych, industrialnych przestrzeni oraz motyw pochłaniającej je powolnie zieleni i dzikiej roślinności. Niespieszny proces erozji nadajе wnętrzom głębi, kolorytu i tym samym wzbogaca je tworząc nową, interesującą formę. Paleta  ABANDONED poza kolorami bazy męskiej kolekcji (granat, grafit) została wzbogacona o odcienie przebijające się, przez powierzchnie zniszczonych fabryk, miast czy innych  struktur – intensywnej zieleni khaki oraz koloru rdzawego.     Damska i męska kolekcja DIVERSE dostępna jest w ponad 250 sklepach w całej Polsce oraz w e-sklepie: www.diversesystem.com   Damska i męska odsłona letniej kolekcji DIVERSE na 2015, dostępna również na www.diversesystem.com,  obrazuje dynamiczną różnorodność i koncentrację na użytkowych, prostych fasonach w swobodnym, miejskim stylu. Mimo, że tłem do kolekcji są trendy mody, to marka ponad wszystko zawsze stawia na niepowtarzalny i indywidualny styl.     Informacje dodatkowe o marce: DIVERSE jest marką dla kobiet i mężczyzn w wieku 25-35lat, poszukujących różnorodności, żyjących aktywnie, dla których indywidualny styl jest bardziej istotny niż zmieniające się trendy mody. Autorzy kolekcji projektując odzież dla marki myślą o ludziach aktywnych, sprawnie poruszających się w przestrzeniach miejskich, dla których strój stanowi manifest sposobu życia – otwartości, spontaniczności i chęci odkrywania nieznanych obszarów, doświadczeń czy idei. Silny charakter, pewność siebie, pozytywna energia i świeżość to cechy, które definiują unikalną osobowość odbiorców marki.  
03.09.2015
Wróć do szkoły w TALLY stylu! W dniach 25.08-13.09 wybrane modele spodni 20% taniej. Przyjdź do salonu TALLY WEiJL i wybierz swoją parę w atrakcyjnej cenie!
03.09.2015
Tegoroczna jesienno – zimowa kolekcja carry to swobodny styl przeznaczony zarówno do pracy jak i na popołudniowe towarzyskie spotkania. Z jednej strony nowoczesny i klasyczny formal, z drugiej miejski komfortowy styl casual. Krótkie i lekkie pikowane kurteczki będą obecne zarówno wśród propozycji carry dla kobiet, mężczyzn jak i dzieci. Geometryczne formy i detale w szaro – białych zestawieniach w minimalistycznym stylu wypełniają propozycje carry dla kobiet.   Dopasowane, dzianinowe marynarki z kontrastowymi łatami na rękawach dominują w kolekcji dla mężczyzn. Funkcjonalne kroje, ciepłe dzianiny i tkaniny użyte w spodniach i marynarkach połączone z miękkimi i gładkimi koszulami oksfodowymi i twillowymi tworzą zestawy ponadczasowe.   Rozbudowana kolekcja jeansowa zestawiona z flanelowymi koszulami w kratę to modele zarówno dla pań jak i panów. Damska kolekcja została wzbogacona o tuniki flanelowe, które w połączeniu z wąskimi jeansowymi rurkami stanowią key look. Dla panów dwuwarstwowe koszule z kontrastową warstwą wewnętrzną oparte na tradycyjnym połączeniu barw: czerwieni, bieli, granatu, czerni stylu college i campus boy.  Przeważają formy proste, klasyczne z lekkim spraniem barwy. Kardigany i swetry stanowią silny trend różnorodności w jesienno – zimowej kolekcji carry. Kobiety otulą się długimi swetrami, kocowymi kardiganami i swetrowymi kurteczkami które uwodzą miękkością, przyjemnymi melanżami i wysokim komfortem noszenia. Męskie swetry o żakardowych splotach, przełamują tradycyjną formę, basikowe modele stanowią z kolei propozycję idealną dla najbardziej wymagającego klienta. Na bazie eleganckich szarości, bieli i czerni wybijają się w kolekcji carry mocne kolory czerwieni i pomarańczy - będące must have tej jesieni w każdej szafie! Dla niej luźne świetnie skrojone sukienki, do tego płaszcze, piękne szale i kapelusze, dla niego marynarki i pikowane kurtki z świetnie leżącymi spodniami.
03.09.2015
Pierwszy szkolny dzwonek to sygnał do zmiany garderoby na nieco cieplejszą, a przede wszystkim taką, która pomoże dzieciom aktywnie spędzać czas podczas licznych zajęć. Najnowsza kolekcja Junior marki 4F pozwala myśleć o jesiennej aurze przyjaźnie i ciepło. Marka 4F przygotowała propozycje, które ożywią ulice miast, a dodatkowo sprawdzą się podczas szkolnych i sportowych aktywności. Istotnym elementem aktualnej kolekcji jest połączenie pierwiastka modowego z wygodą, bezpieczeństwem i funkcjonalnością. W ten sposób dzieciom zostaje zapewniona: swoboda i przestrzeń do zabawy sportem i modą!  Wśród modeli dedykowanych dzieciom powyżej 8. roku życia znajdziemy zestawy dla chłopców i dziewczynek.  Linia dla chłopców pełna jest soczystych barw zieleni i błękitu, wśród których znajdziemy odcienie neonu, szmaragdu i turkusu. Żywa paleta barw skutecznie przełamuje klasyczne zestawienia szarości i grafitu. Wśród propozycji znajdziemy bluzy, koszulki i dresy w motywujące nadruki, a także miękkie polary, bezrękawniki oraz softshelle i ciepłe kurtki. Linię dedykowaną dziewczynkom zdominowała z kolei paleta koralowych i morskich odcieni, którą lekko tonuje biel i melanżowa szarość. Widać to zarówno w okryciach wierzchnich, jak i bluzach, wśród których na uwagę zasługuje zwłaszcza kolorowa odzież bezszwowa, dopasowująca się do sylwetki bez ucisku i otarć.   Istotnym elementem, wyróżniającym kolekcję Junior marki 4F, jest szczególna dbałość o funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania. Wskazuje na to oznakowanie „bezpieczna odzież dla dzieci”, informujące o zgodności produktów z normami europejskimi. Okrycia wierzchnie wykonano z wodoodpornych i oddychających tkanin, wśród których znajdziemy także chroniące przed wiatrem i chłodem ociepliny oraz membrany funkcyjne. Elementy odblaskowe oraz kryte zamki dodatkowo zapewniają bezpieczeństwo i właściwą widoczność. kolekcja Junior 4F zasłużyła na europejski znak - Kolekcja Junior dostępna jest w następujących rozmiarach: chłopcy 128-164 cm, dziewczynki 128-158 cm. Ceny wahają się między 24,90 a 299,90 pln. Zdjęcia lookbookowe oraz packshoty kolekcji (z cenami w nazwach plików) można pobrać pod tym linkiem: http://bit.ly/Junior_4F_AW15



Copyrights © 2013 Galeria Piastów - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Mind Progress