Promocje

28.03.2019
Pół roku po hitowej kolekcji dla fanów Harry'ego Pottera Sinsay wraca do Hogwartu! Czarodziejskie dresy, koszulki i dodatki to wszystko, czego potrzebujecie, by zobaczyć niedowierzanie na twarzach mugoli i pewnie wkroczyć na ostatnią prostą przed wakacjami.   Choć od premiery pierwszej części przygód Harry'ego Pottera wkrótce miną 22 lata, legenda najsłynniejszego czarodzieja na świecie wciąż zdobywa nowych fanów. W zeszłym roku zafascynowała naszych projektantów, którzy postanowili osłodzić młodym czarodziejkom powrót do szkoły za pomocą limitowanej linii inspirowanej Hogwartem. Topy i szeroka gama akcesoriów okazały się takimi hitami, że w tym sezonie Sinsay wraca z nową odsłoną kolekcji. Wiosenne propozycje dla fanów Harry'ego Pottera to przede wszystkim wygoda, na co wskazują choćby dresy dla zwolenniczek każdego z domów Hogwartu: od Gryffindoru przez Slytherin i Hufflepuff po Ravenclaw. Uwagę zwraca szeroki wachlarz t-shirtów, między innymi "klasyk" z logo HP, wersja z symbolem Insygniów Śmierci, czarna koszulka z zaklęciem oświetlającym i biała z wizerunkiem Bellatriks Lestrange. Całość dopełniają dodatki, wśród których wzrok szczególnie przykuwają opatrzone charakterystycznymi motywami plecaki-worki, pojemne torby, skarpetki, majtki i bejsbolówki.   Nowej kolekcji towarzyszy sesja, w której dwie wyluzowane fanki Harry'ego spełniają swoje marzenia i dołączają do uczniów Hogwartu. Zrealizowane na zaaranżowanym na tę okazję peronie 9 3/4 oraz pokładzie Hogwart Ekspres, zdjęcia przedstawiają ubrania z kolekcji Sinsay x Harry Potter w ich naturalnym środowisku. Uwagę zwracają stylizacje, które udowadniają, że propozycje z czarodziejskiej kolekcji świetnie łączą się z naszymi dżinsami, basikami i trampkami.  
 
27.03.2019
 Elegancja osadzona w miejskim klimacie, czyli najnowsza kolekcja męska już dostępna w H&M w naszej galerii. Światowej sławy piłkarz Juventusu Turyn - Emre Can - już wybrał jej faworytów. Ty też powinieneś.
27.03.2019
Top Secret Legnica zapraszamy na promocje:   - 50% na MID SALE - 25% na Nową Kolekcję przy zakupie 2 szt.  
27.03.2019
STREET HEROES – This is how we do it!   Sizeer w nowym sezonie przygotował kampanię, w której pokazuje jak zostać „bohaterem ulicy”. Przewodnikami po świecie streetwearu są: Outman, Outfoot i Outfit – trójka Street Heroes, którzy pokazują co, jak, gdzie i dlaczego kupić, aby zaistnieć na ulicach miast. Kampania obejmuje zasięgiem Polskę oraz kraje regionu CEE, a opiera się na komunikacji w profilu media mix.  Nowa kampania, to pierwsza odsłona działań zaplanowanych na 2019 rok przez sieć multibrandową. W oparciu o platformę komunikacji Street Heroes – This is how we do it, kampania, w różnych wymiarach, obejmuje wszystkie rynki, na których obecna jest sieć Sizeer i trwać będzie do połowy maja. Na jej podstawie multibrand przemyca najważniejsze wartości  sieci, a robi to w sposób angażujący odbiorców na wielu płaszczyznach, po których przewodnikami są postacie Street Heroes: Outman, Outfoot i Outfit. Bohaterowie kampanii pokazują jak korzystać z nieskończonych możliwości wyboru i tworzenia streetwearowych stylizacji. Dzięki temu, każdy stanie się pewnym siebie STREET HERO. This is how we do it! – mówi Sizeer.   OUTMAN: https://youtu.be/p7WlLcMlgXs                              OUTFIT: https://youtu.be/ED-stPRKKXY                   OUTFOOT: https://youtu.be/AI-wZG5m5l4   Trzon kampanii stanowią kreacje video, które z jednej strony, prezentują street bohatrerów, a zarazem przekazują wartości, tak istotne w kreowaniu oryginalnego wizerunku. Koncepcja kreacji zainspirowana została premierami filmów o superbohaterach, w które obfitować będzie 2019 rok. Natomiast kanwą konstrukcji reżyserskiej materiałów wizerunkowych stała się postać Michaela Peny i jego sposobu opowiadania zdarzeń.  Każdy z filmów kończy wizerunek kozy, która jest nie tylko pupilem teamu Streest Heroes. Jej postać to mrugnięcie okiem do odbiorcy, a zarazem lajtmotive komunikacji. GOAT, w amerykańskim slangu, to #greatestofalltime – czyli osoba wyjątkowa, niezwykła lub sytuacja, która zyskuje takie miano.   Media mix  promujący  kampanię opiera się na reklamach video w sieci kin oraz płatnych formach w kanałach Social Media, jak: YouTube, Facebook oraz Instagram. Towarzyszą temu również działania w centrach handlowych, a uzupełnieniem całości są GIFy oraz 20 krótkich filmów produktowych, a także zdjęcia, składające się na lookbook nowej kolekcji. Za produkcję materiałów odpowiada BRPD Films, natomiast koncepcja została przygotowana przez zespół Sizeer.
26.03.2019
Totalne czyszczenie magazynu. Wszystkie produkty taniej -30%. Oferta dotyczy również towarów już przecenionych. Szczegóły promocji w salonach.



Copyrights © 2013 Galeria Piastów - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Mind Progress