Promocje

16.11.2016
Vistula debiutuje z pierwszymi własnymi wodami perfumowanymi  – Vistula Black i Vistula Red. Zapachami, które intrygują, podkreślają niezależność oraz nie pozostają niezauważone. Dominującymi nutami zmysłowej Vistula Black jest ożywczy grejpfrut, dojrzała bergamotka i orzeźwiający kardamon. Nuta serca zdominowana jest przez geranium, którego moc podkreśla drzewo cedrowe. Kompozycję dopełnia baza składająca się z zapachu skóry, ciepłego bursztynu i indonezyjskiej paczuli. Vistula Red to z kolei cieplejsza, bardziej wieczorowa paleta woni soczystej mandarynki, słodko-gorzkiego zapachu neroli  i  kalabryjskiej pomarańczy. Nutę serca wypełniają tu ożywcze wodne aromaty, przyprawione czarnym pieprzem i migdałem. Wyrafinowaną bazę wypełnia zaś elegancki i zmysłowy akord białego piżma, afrodyzjaku - bobu tonka oraz drzewa cedrowego i bursztynu. Oba zapachy zamknięto w minimalistycznym, czarnym flakonie z charakterystyczną nakrętką. Dostępne w dwóch różnych pojemnościach – 50 i 100 mililitrów, będą pożądanym i zaskakującym dopełnieniem stylu wielkomiejskiego eleganta.    Dostępne pojemności: 50 ml – cena 149,00 100 ml – cena 199,00   Obydwa zapachy są dostępne w salonie od 9 listopada.    
16.11.2016
Zapraszamy na Black Friday do sklepu BIG STAR JEANS! Tylko 25 listopada -50% na drugi produkt.
15.11.2016
Tylko 16 listopada! Zakręcona środa w Tchibo! Rabat 30% na wszystkie produkty nie objęte promocją. Zapraszamy!!!
15.11.2016
10% na cały asortyment!  Rabat dotyczy asortymentu nieprzecenionego i przecenionego.
15.11.2016
Bytom to polska marka odwołująca się do ponad 70-letniej tradycji w zakresie męskiego krawiectwa i dziedzictwa polskiej kultury. Motto marki oparte jest na idei DLA POKOLEŃ, dlatego marka koncentruje swoje działania wokół edukacji w duchu polskości - przypomina o istotnych dla Polaków wydarzeniach historycznych oraz o wybitnych polskich osobowościach. Zwieńczeniem założeń marki jest powstała „Kolekcja oficerska” inspirowana stylem wojskowym. W kolekcji znajdują się dwurzędowe wełniane płaszcze z pagonami i kurtki zdobione metalowymi guzikami z orłem, zestaw składający się z garnituru, koszuli, krawatu i butów nawiązujące do stylu wojskowego galowego, seria t-shirtów, w tym z grafiką inspirowaną orłem oraz akcesoriów z akcentami biało - czerwonymi.  Oznaczenie kolekcji ma wyjątkowy charakter, bowiem została przygotowana specjalna wszywka BYTOM POLSKA MARKA OD 1945 a nazwy produktów odnoszą się do polskich stopni wojskowych. Na zdjęciach prezentujących niektóre z produktów z tej kolekcji pojawił się z wnukiem Daniel Olbrychski – wybitny polski aktor, znany przede wszystkim z niezapomnianych postaci wojskowych w wielu produkcjach historycznych. Odtworzył kultową rolę w filmie „Potop” Jerzego Hoffmana wcielając się w postać Andrzeja Kmicica, dla którego honor i ojczyzna są bardzo ważnymi wartościami. Wnuk Pana Daniela, Antoni to student historii, który odziedziczył zamiłowanie do kultury i talent do szermierki.   Postać Daniela Olbrychskiego znajduje się również na limitowanej serii t-shirtów z artystycznymi zdjęciami będącymi częścią zbioru „Polacy, portrety współczesne”, którego autorem jest wybitny polski fotograf Krzysztof Gierałtowski. Kolekcja ma być ukłonem w stronę ojczystego kraju, głównym jej celem jest podkreślenie, że marka i firma BYTOM dumna jest ze swojego pochodzenia.



Copyrights © 2013 Galeria Piastów - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Mind Progress