Promocje

12.02.2018
Wtorkowy Kubełek KFC! Tylko we wtorek 10 porcji kurczaka za 14,95 zł  
07.02.2018
  Siła koloru Kolekcja marki Solar na sezon S/S18   Wiosenna odsłona Solar jest fuzją eleganckiego stylu z intensywnymi barwami. To właśnie kolor stanowi główny trend nadchodzącego wiosenno-letniego sezonu. Zgodnie z nim kolekcja S/S18 zachwyca soczystą i energetyczną paletą.     Energetyczne kolory, odważne połączenia i klasyka w nowoczesnym wydaniu/odsłonie. Z tymi cechami od lat kojarzymy Solar – ulubioną markę stylowych kobiet. W tym sezonie, charakterystyczne dla niej operowanie barwą, jest głównym motywem definiującym kolekcję. Paleta Fashion Colour Trend, czyli ogłoszona przez Instytut Pantone lista najmodniejszych kolorów na nadchodzący sezon, obejmuje kilkanaście barw, w tym Meadowlark, czyli żywy i odważny odcień żółtego oraz Cherry Tomato – soczystą czerwień. Oba znajdziemy w kolekcji Solar S/S18. Intensywne wiosenne kolory, pośród których dominują zielenie, czerwienie i fuksja, zostaną uzupełnione o klasykę – biel, granat i kolor popielaty.  Do tego projektanci proponują delikatne błękity, lawendę i pudrowy róż z nutą srebra i złota. Tej wiosny moda przeniesie nas do pracowni malarskiej.   Mariaż koloru i elegancji oznacza nową energię w stylizacjach biznesowych. Nowoczesny tzw. office look to klasyczne garnitury w najmodniejszych w tym sezonie, intensywnych odcieniach, takich jak fuksja, zieleń i żółty. Koszula, która jest w pracy niezbędnym elementem, tym razem nabiera wyjątkowego charakteru - teraz nosimy ją w formie sukienki przewiązanej paskiem. Latem w naszej garderobie pojawiają się także wakacyjne motywy. Lot balonem, pamiątki z greckich wysp lub tradycyjna portugalska ceramika? Desenie inspirowane letnimi podróżami znajdziemy w kolekcji Solar. Z biznesowymi stylizacjami świetnie będą się komponować marynistyczne elementy, pasy i klasyczne zestawienia czerwieni, bieli i granatu, w letnim wydaniu przełamane pudrowym różem.   Wakacyjne akcenty w szafie to także motywy fauny i flory. Popularne liście monstery, dostojne kwiaty strelicji królewskiej, a do tego piękne papugi i kolibry zagościły na koszulkach, lekkich parkach i stylowych cygaretkach. Prawdziwy ogród botaniczny rozkwitł również na sukienkach. Tym samym Solar ogłasza new romantic, czyli lekkie, eteryczne sukienki o różnych długościach i kolorach, w delikatnych pastelowych barwach lub intensywnych odcieniach zieleni, czerwieni i fuksji. Romantycznego charakteru nadają także koronki w nowej odsłonie, a drobne akcenty zapewniają delikatny połysk. W sezonie S/S18 nie mogło również zabraknąć falban, które tym razem zdobią spodnie z szerokimi nogawkami. To powrót do lat 70. w najlepszym wydaniu.   W kolekcji Solar nie zabrakło naturalnych tkanin, po które chętnie sięgamy wiosną i latem. Obok dobrze znanych: wiskozy i bawełny, pojawiła się wytrzymała rafia, a także len w nowej odsłonie. Projektanci marki przełamali surowy wizerunek lnu lekkimi krojami, ozdobnymi falbanami, ażurowymi zdobieniami i wiązaniami. Len w nowoczesnej formie, który pojawia się na spodniach z szerokimi nogawkami i rozcięciami oraz na długich koszulach to must-have tego sezonu.   Elementami wieńczącymi letnie stylizacje są akcesoria, w tym torebki w różnych rozmiarach: od małej ozdobionej kolorowymi aplikacjami po pakowny czerwony model z charakterystyczną plecionką. Całość dopełni lekka biżuteria z wyraźnymi etnicznymi wpływami.   Tej wiosny poczujemy prawdziwą energię koloru!  
 
07.02.2018
Garnitury LAVARD w jeszcze niższych cenach! Wybrane modele już od 299,90zł.   Zapraszamy do LAVARD.  
07.02.2018
Najnowsza kolekcja marki Greenpoint już w sklepach! Jest kobieco, delikatnie, a przy tym modnie i elegancko. Nowa kolekcja to też wyjątkowe połączenie ponadczasowej klasyki i najnowszych trendów. Sprawdź tutaj ➡https://goo.gl/gwL7J8 !  
07.02.2018
Jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich modelek po raz drugi została twarzą kampanii Solar. Julia Banaś prezentuje kolekcję marki na sezon S/S 2018.Wiosenna kampania Solar to fuzja eleganckiego stylu z intensywnymi barwami. Zdjęcia, które zostały wykonane na służewieckiej loży zaprojektowanej w duchu modernizmu, przepleciono fotografiami ze studia. W obu sesjach wystąpiła zjawiskowa Julia Banaś.Julia ma na swoim koncie pokazy dla Moschino i Miu Miu oraz kampanie dla Marca Jacobsa, Emporio Armani i Gucci. W minionym roku pojawiała się m.in. na okładkach „Vogue’a”, „Elle”, „Numéro” i „Harper's Bazaar”. W tym sezonie gwiazda światowego modelingu po raz kolejny została twarzą kampanii Solar i ponownie fotografował ją Bartek Wieczorek, który współpracuje z polską marką od kilku sezonów.Fotografie, w których za tło posłużyła oszczędna i szlachetna architektura służewieckiego toru, zostały przeplecione zdjęciami ze studia. Najmocniejszym elementem sesji studyjnej jest czerwień – jeden z wiodących w sezonie S/S 2018 kolor. Intensywne czerwone akcenty w abstrakcyjnej formie nadały całości bardzo nowoczesną i wyszukaną formę. Lubimy eksperymenty i odważne rozwiązania, dlatego zdecydowaliśmy się na zestawienie modernistycznych detali z wyrazistą sesją w studio. Nasze zamiłowanie do czystych formi architektury urozmaiciliśmy intensywnym kolorem, na który od lat stawiamy w kolekcjach.Z tą koncepcją idealnie współgra oryginalna uroda Julii Banaś, a z połączenia tych elementów powstała świeża, a przy tym wyrazista i bardzo kobieca kampania – opowiada Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A. O stylizacje w wiosenno-letniej kampanii zadbała Agnieszka Ścibior, o makijaż Marianna Yurkiewicz, a uczesaniem modelek zajął się Michał Bielecki.Fotografiom z kampanii towarzyszy studyjna sesja edytorialowa Małgorzaty Turczyńskiejz udziałem Julie Borawskiej. Polska modelka ma w swoim portfolio pokazy dla Yohji Yamamoto i Valentino oraz sesje do magazynów „Elle”, „Viva! Moda”, „Harper's Bazaar”i „Vogue”. Julie zaprezentowała letnią, energetyczną, pełną kolorów i charakterystycznych dla marki wzorów odsłonę kolekcji S/S 2018, pozując w scenerii drapowanych tkanin.Wiosenno-letnia odsłona marki to także świeży i niezwykle kobiecy lookbook. Bree Naumowicz sfotografował duet Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Klasyczne ujęcia urozmaicono dodaniem portretów, dynamicznych kadrów i czarno – białych akcentów.Nad całością działań czuwała agencja kreatywna Futu. Efekt prac będzie można zobaczyć w prasie oraz w odświeżonym layoucie wydawnictwa, dostępnego w sklepach Solar już w lutym.



Copyrights © 2013 Galeria Piastów - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Mind Progress