Promocje

19.08.2015
W salonach TALLY WEiJL trwają ostatnie dni letnich wyprzedaży. W dniach 11-25.08.2015 wybrane produkty z Letniej Kolekcji w jeszcze niższych cenach.  
14.08.2015
Od 11 sierpnia Promod Boutique Française prezentuje produkty zaprojektowane przy współpracy z francuskim ilustratorem Clément Dezelusem. Do każdych zakupów torba eko wielorazowego użytku w prezencie. Zapraszamy do butików oraz na promod.pl, gdzie produkt z kolekcji dostępny jest również dla mężczyzn! Szczegóły w butikach, zapraszamy.  prezent w postaci skórzanej bransoletki do zakupów kolekcji damskiej (produkty z nr. ref. zaczynającymi się od 1-2) za min.160pln (nie dotyczy kosztów transportu, zakupu karty upominkowej i karty promod). Aby skorzystać należy wpisać 1 z 3 kolorów bransoletki (CYTRYNOWA, KORALOWA, TURKUSOWA) w polu kodu rabatowego w etapie koszyk, lub podać hasło SZYK robiąc zakupy w sklepie.      
13.08.2015
Szara zieleń, bordo, nude – stonowane kolory i wyjątkowe, zmysłowe wzory to kolekcja bielizny na jesień od @H&M. Sprawdźcie, który model pasuje do Was najlepiej! http://bit.ly/1gWGHF4  
13.08.2015
Kolekcja Monnari jesień/zima 2015 jest zmienna i różnorodna. Pastele mieszają się z ognistą czerwienią, geometryczne konstrukcje ze zwiewnymi krojami, bogate koronkowe zdobienia z jednolitymi strukturami, a miejski szyk z naturalną elegancją. Ta kolekcja to odzwierciedlenie charakteru kobiety Monnari – ciekawej, intrygującej, nieoczywistej.Ciepłe barwy, miękkie tkaniny, oversize’owe płaszcze, jesienne kwiaty dominują w linii Herbarium. Bellissima to propozycja dla kobiet ceniących szyk, barokowy przepych, bogate zdobienia i żakardy. Koncentracja na prostych, użytkowych fasonach w sportowym wydaniu dominuje w linii Block Construction. Linia Animizm to propozycja dla artystek, czerpiących modowe inspiracje z lat 60. i 70. Kolorowe nadruki, intensywne barwy, geometryczne wzory to kwintesencja animizmu w wydaniu Monnari. Mocna czerwień, czarna skóra, błyszczące srebro – w linii Fetish odnajdziemy kreacje na wieczór i sylwestrowe szaleństwa.Tłem dla jesiennej kampanii Monnari 2015 stały się wydmy Słowińskiego Parku Narodowego. Kolorowe trawy i zimowa plaża podkreśliły piękno jesiennej kolekcji Monnari.Autorką zdjęć jest młoda, zdolna Aleksandra Zaborowska, która fotografowała dla takich marek jak Laura Guidi, Cross Jeans czy Pretty One. Twarzami kolekcji jesień/zima 2015 zostały Karolina Karolkiewicz i Angelika Wierzbicka z agencji Model Plus.
13.08.2015
Podejmij wyzwanie jak Magda Mielcarz   Marce 4F udało się przekazać sportowego ducha Magdalenie Mielcarz – kobiecie o wielu zdolnościach, która realizuje się zarówno jako aktorka, modelka i piosenkarka, ale również jako szczęśliwa mama dwójki dzieci. Mimo natłoku zajęć, Magdalena podjęła się wyzwania zmiany dotychczasowego trybu życia na zdrowsze i bardziej aktywne sportowo. – Postanowiłam uzupełnić moje życie o element, na który zawsze brakowało mi czasu – mówi Magdalena Mielcarz. Przecież bieganina wokół codziennych obowiązków nie jest sportem! Teraz porcja ćwiczeń stała się częścią mojego rozkładu dnia. Mieszkająca na co dzień w Los Angeles, nowa ambasadorka marki poddała się przemianie pod okiem Andrei Orbeck - jednej z najbardziej cenionych trenerek w Hollywood. Andrea, która układa program ćwiczeń dla takich gwiazd, jak Heidi Klum, Karolina Kurkova, Doutzen Kroes oraz innych supermodelek znanych z pokazów Victoria’s Secret, wspólnie z Magdą pracowały nad poprawą jej kondycji fizycznej i zmianami w sposobie żywienia. Efekty tej pracy można zobaczyć w najnowszej kampanii 4F na sezon jesień-zima 2015, która koncentruje się na propozycjach ułatwiających osiąganie wyznaczonych celów sportowych. Najważniejszym punktem kolekcji jest szeroki wybór odzieży bezszwowej, która dopasowuje się do każdej sylwetki bez ucisku i otarć. Ponadto, dzięki włóknom propylenowym, charakteryzuje się zdolnością do pochłaniania i odprowadzania wilgoci na zewnątrz, co zapewnia właściwą termoregulację ciała podczas ruchu. Wiele innowacji wprowadza kolekcja obuwia sportowego. W nadchodzącym sezonie zdobić ją będzie nowy znak, specjalnie zaprojektowany dla linii butów sportowych 4F. Symbol koresponduje z logotypem marki, a inspiracją dla jego powstania był motyw skrzydła, co akcentuje dynamiczny charakter całej linii. Atrakcyjna kolorystyka i wzornictwo sprawdzą się zarówno podczas uprawianych aktywności, jak i w codziennym, lifestyle’owym wydaniu.



Copyrights © 2013 Galeria Piastów - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Mind Progress