Promocje

05.04.2016
Mid Season Sale do -50% na wybrany asortyment   Od 01.04 do 16.04! Dobre ceny na dobre ciuchy! Zobacz co dla Ciebie mamy teraz póki jest w czym wybierać: Chłopaki -http://www.cropp.com/pl/pl/chlopak/mid-season-sale Dziewczyny - http://www.cropp.com/pl/pl/dziewczyna/mid-season-sale-2/
05.04.2016
W perfumeriach Douglas pojawiła się wyjątkowa, kwietniowa Oferta Miesiąca. Zapachy i kosmetyki najlepszych marek w atrakcyjnych cenach są dostępne przez cały miesiąc w perfumeriach Douglas oraz na www.douglas.pl/OfertaMiesiaca.   Paniom z pewnością przypadnie do gustu bogaty wybór zapachów, takich jak: Ungaro Fruit D’Amour - Pink, Gold oraz Green, Versace Bright Crystal Absolu, Calvin Klein - Sheer Beauty, Sheer Beauty Essence, Lacoste Pour Femme. Panów ucieszą natomiast zapachy Montblanc Legend Men, Paco Rabanne 1 Million Intense. Ponadto kwietniowa Oferta Miesiąca Douglas jest bogata w propozycje kosmetyków do pielęgnacji oraz do makijażu takich jak: korektor i tusz Clinique Line-smoothing Concealer i High Impact Mascara Duo, korektor Yves Saint Laurent Touche Eclat, tusze do rzęs Clarins Wonder Perfect Mascara i Be Long Mascara oraz urządzenie do domowej mikrodermabrazji Philips Visacare, krem pod oczy Shiseido Benefiance Concentrated Anti-wrinkle Eye Cream, balsamy i peelingi Dr Irena Eris Spa Resort, a także dezodoranty w kulce Clarins Gentle Care Roll-on Deodorant i Clarins Men Antiperspirant Roll-on.   Klienci Douglas mogą również skorzystać z usługi bezpłatnego pakowania na prezent oraz porad urodowych.   Aktualna Oferta Miesiąca Douglas obowiązuje od 1 do 29 kwietnia br. Szczegóły znajdują się w perfumeriach Douglas oraz na stronie www.douglas.pl/OfertaMiesiaca.
01.04.2016
SLOW DOWN AND ENJOY THE SIMPLE PLEASURES IN LIFE Czasem nie potrzeba wiele, aby poprawić swój nastrój. Wystarczy zerknąć na ulubione motto i zdać sobie sprawę, jak nas inspirujące może być samo hasło i jaka siła kryje się w słowach.   Gorszy dzień w pracy?  “THERE IS MORE TO LIFE, THAN WORK” i sprawy od razu nabierają innego znaczenia.   Marka Diverse wspiera aktywności adresowane do kobiet, takie które pozwalają kobietom czerpać z życia więcej, rozwijać się i dopełniać swoją osobowość. Diverse kibicuje kobietom, które mają odwagę spełniać pasje i sięgać po marzenia. Te założenia wpisują się w strategię DIVERSE YOUR LIFE, którą firma realizuje od kilku sezonów. Diverse Your Life jest różnorodny. To ocean niewielkich, codziennych przyjemności w kontraście z ogromnymi i najbardziej karkołomnymi wyzwaniami, nawet tymi dnia codziennego. W harmonii z ideą Diverse Your Life  została zaprojektowana najnowsza, limitowana damska kolekcja marki - #Knitwear_collection. Stanowi ona uzupełnienie wiosennej kolekcji regularnej DIVERSE. To linia kilkunastu modeli o modnych fasonach, które projektanci subtelnie naładowali dawką pozytywnego przesłania. Hasła motywujące zostały umieszczane w dyskretnych miejscach na koszulkach, tunikach i sukienkach:  strive for progress not perfection, collect moment not things, it’s a good day to have a good day, use your wings – to  tylko niektóre myśli idei Diverse Your Life. Kolekcja bazuje na miękkich dzianinach o surowym wykończeniu. Efekt surowego cięcia nadaje kolekcji nieformalnego charakteru, a zastosowana stonowana kolorystyka bazuje na spokojnych, kojących zmysły barwach bieli, czerni i melanżowej szarości. Projektanci szczególnie położyli nacisk na jakość zastosowanych surowców. Zostały one wzbogacone elastanem, dzięki temu miękko układają się na kobiecej sylwetce i swobodnie podkreślają kształty, zapewniając wysoki komfort użytkowania.     Informacje dodatkowe o marce: DIVERSE jest marką dla kobiet i mężczyzn w wieku 25-35lat, poszukujących różnorodności, żyjących aktywnie, ceniących wygodę, jakość oraz styl. Czerpie inspiracje z najnowszych modowych trendów, wybierając najbardziej interesujące i adoptując je do charyzmatycznego charakteru brandu, ponad wszystko stawiając indywidualność. Dzięki temu, kolekcje są odzwierciedleniem niepowtarzalnego ducha marki. Kolekcja Diverse dostępna w sklepie online na diversesystem.com, w wybranych salonach stacjonarnych w Polsce.  
01.04.2016
Skorzystaj ze zniżki 20% przy zakupie min. 2 nieprzecenionych produktów w Promod Boutique Française. *Oferta obowiązuje w dniach 1-3.04.2016. Promocja nie łączy się z innymi akcjami handlowymi. Zapraszamy!  
01.04.2016
Nic nie rozbudza zmysłów równie skutecznie, jak upajająca woń kwiatów. Różany ogród przepełniony zmysłową aurą tajemnicy – właśnie ta sceneria stanowi tło dla wiosenno-letniej kolekcji Mohito. Twarzą kampanii została piękna Anna Jagodzińska, uchwycona w sensualnych, a zarazem pełnych lekkości kadrach przez Mateusza Stankiewicza. - Romantyczność, zwiewność i delikatność to wiodące hasła nadchodzącego sezonu. W Mohito także ulegliśmy tej urzekającej atmosferze i stworzyliśmy kolekcję, która odzwierciedla romantycznego ducha nowoczesnej, znającej swoją wartość kobiety – mówi o nowej kampanii Mohito Karolina Sołtan główna projektantka marki. - Hasła przewodnie linii to przełamane bielą pastele, eteryczne falbanki - tworzące żywe, falujące struktury oraz koronkowe, kwiatowe ornamenty. Wszystkie te elementy sprawiają, że propozycje Mohito doskonale wpiszą się w scenerie modnych wakacyjnych kurortów, zarówno w trakcie dnia jak i nocą. - Dzięki zabawie przezroczystościami i ażurami kolekcja jest jednocześnie subtelna i seksowna – uwodzi nas swoim czarem niedopowiedzenia. Twarzą kolekcji została topmodelka Anna Jagodzińska, jedyna jak do tej pory Polka, której twarz zdobiła okładkę amerykańskiej edycji pisma „Vogue”. Skąpana w płatkach róż sesja zdjęciowa stanowi pierwszy etap szerszej kooperacji modelki z Mohito. O jej kolejnych odsłonach marka będzie informować sukcesywnie w trakcie trwania całego sezonu. Dopełnieniem kampanii wizerunkowej jest film zrealizowany przez Piotra Krzymowskiego, utalentowanego absolwenta Central Saint Martins, który na swoim koncie ma m.in. współprace z magazynami „Vogue”, „Elle” czy „Marie Claire” oraz żywymi ikonami modelingu: Anją Rubik, Amber Vallettą, Karen Elson, Evą Herzigovą oraz Karoliną Kurkovą. Część kolekcji Mohito wiosna-lato 2016 jest już dostępna w salonach stacjonarnych oraz sklepie internetowym mohito.com. Pozostałe będą pojawiać się w sprzedaży stopniowo na przestrzeni kolejnych tygodni. Ekipa Modelka: Anna Jagodzińska/Avant Models Fotograf: Mateusz Stankiewicz/AF Photo Stylizacje: Arleta Żak, Olga Roth/Mohito Makijaż: Wilson/Warsaw Creatives Włosy: Michał Bielecki/Warsaw Creatives Art Directing: Robert Machałek, Ewelina Głaz/Mohito Brand Manager Mohito: Robert Machałek Film kampanijny: Piotr Krzymowski/D’Vision Produkcja: Warsaw Creatives  Informacje dodatkowe: Marka MOHITO to propozycja dla młodych kobiet kochających modę i ceniących niebanalną miejską elegancję. Projektanci MOHITO tworzą kolekcje z myślą o kobietach pewnych siebie, świadomych swych atutów, pozwalających sobie na odrobinę luzu i nonszalancji w stylowym, kobiecym wydaniu.  Mohito podkreśla kobiecość i proponuje energetyczny look, zgodny ze światowymi trendami mody. W rzeczach Mohito dobrze wygląda się zarówno w pracy jak i w trakcie wieczoru after hours. Szeroka oferta i różnorodność modnych ubrań MOHITO dla kobiet jest dostępna w ponad 200 salonach w Polsce i za granicą.. www.mohito.com



Copyrights © 2013 Galeria Piastów - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Mind Progress