Promocje

11.01.2017
Wyprzedaż to nie wszystko. W La Vantil dajemy Ci nawet 40% DODATKOWEGO RABATU od cen wyprzedażowych! Poza wyjątkową bielizną znajdziesz u nas także ciepłe piżamy i szlafroki, idealne na obecną aurę pogodową w super niskich cenach. Promocja trwa do 24/01/2017, nie łączy się z innymi promocjami, szczegóły w Salonie.  
10.01.2017
Zapraszamy do Tchibo na Święto Kawy. Kup dowolne dwa opakowania kawy ziarnistej, a trzecie otrzymasz za 1 grosz.
09.01.2017
Ciesz się kolejnymi obniżkami na przecenione produkty w sklepie TALLY WEiJL .
09.01.2017
Wraz z Nowym Rokiem do perfumerii Douglas wkroczyła Styczniowa Oferta Miesiąca. Zapachy światowych marek oraz najwyższej jakości kosmetyki w atrakcyjnych cenach są dostępne przez cały miesiąc w perfumeriach Douglas oraz na www.douglas.pl/OfertaMiesiaca. W karnawałowej Ofercie Miesiąca wyjątkowa okazja do zakupu najlepszego zapachu luksusowego według plebiscytu „Glammies 2016” - Gucci Bamboo. Kolejnymi propozycjami dla Pań są świeże zapachy: Lady Embleme Mont Blanc oraz Be Delicious Fresh Blooms. Również dla wielbicielek bardziej intensywnych zapachów przygotowaliśmy La vie est Belle Intense Lancome. Propozycja dla Panów to ekskluzywne i uwodzicielskie The Scent Hugo Boss oraz naturalnie eleganckie Acqua di Gio Homme Giorgio Armani. Styczniowa Oferta Miesiąca Douglas oferuje najwyższej jakości kosmetyki do pielęgnacji tj.: kremy do twarzy Dr Irena Eris czy wybrane produkty Pure Active Collistar. Karnawał to także pięknie wykonany makijaż, dlatego w tym miesiącu proponujemy: wybrane podkłady i puder marki Sensai oraz Mascara Devil Eyes Douglas. Klienci mogą również skorzystać z usługi bezpłatnego pakowania na prezent oraz porad na temat garderoby zapachowej. Styczniowa Oferta Miesiąca Douglas obowiązuje od 02.01.2017r. do 31.01.2017r. Szczegóły znajdują się w perfumeriach Douglas oraz na stronie www.douglas.pl/OfertaMiesiaca .
09.01.2017
„Kobiecy świat Gatty” odpowiada również na potrzeby najmłodszych dam i każdego roku przygotowuje dla nich nowe niespodzianki – kolekcje z ulubionymi bajkowymi bohaterami. Jesienią 2016 r. Gatta, kilka tygodni przed premierą animowanego hitu „Trolle” (DreamWorks) na który z niecierpliwością czekały dzieci na całym świecie, wprowadziła na rynek produkty z najnowszej kolekcji Cottoline z tytułowymi bohaterami filmu. Marka Gatta oprócz kooperacji z wytwórnią DreamWorks ma na swoim koncie m.in. współpracę z Monolith Films i The Walt Disney Company. „Trolle” to nowy film wytwórni DreamWorks, która słynie z wyjątkowych animacji dla całej rodziny. Tuż przed premierą „Trolli” Gatta przygotowała kolekcje rajstop i skarpetek z tytułowymi bohaterami bajki. „Nasza kolekcja jest wesoła, kolorowa, pełna energii jak film. Idealny na zimowe dni. Każda mała »kobietka« może mieć rajstopki i skarpetki z ulubionym bohaterem” – mówi Małgorzata Barton odpowiedzialna za markę Gatta. Wprowadzeniu na rynek kolekcji towarzyszyła kampania marketingowa, a produkty wspierała atrakcyjna witryna i materiały POS. Kolorowe i wesołe stworki stały się małymi idolami dzieci na całym świecie. To już kolejne takie działanie marki na przestrzeni kilku ostatnich lat. Współpraca z Monolith Films , patronat filmowy i czytanie bajek Gatta w 2012 r. została partnerem kinowego hitu „Królewna Śnieżka”. W ramach współpracy z Monolith Films polska marka przeprowadziła akcję promującą zarówno oglądanie, jak i czytanie bajek przez najmłodszych. Najważniejszym punktem współpracy był projekt „Królowa i Księżniczka moich marzeń”. Organizatorom zależało na tym, by rozbudzić wyobraźnię dzieci, dlatego zorganizowany został konkurs plastyczny, dzięki któremu mogli pokazać jak chcieliby, aby wyglądała ich wymarzona królewna. Akcja swoim zasięgiem objęła 400 szkół podstawowych w całej Polsce. W towarzystwie bohaterów Disneya Gatta w ramach kolekcji Cottoline od kilku sezonów dba także o wielbicieli bajek Disney’a. Na jesień i zimę (2013-2015 r.) marka zaproponowała modele z wizerunkiem kultowych postaci z bajek Disneya – uwielbianą przez dzieci Myszką Mini i kaczką Daisy, a także z popularnymi bohaterami chłopców z kreskówek „Auta” oraz „Samoloty”. „Jako jedna z najbardziej znanych kobiecych marek na polskim rynku zależy nam na tworzeniu dobrych i funkcjonalnych produktów dla dorosłych kobiet, jak i dla tych »małych kobietek«, które odwiedzają nasze salony z rodzicami” – komentuje Anna Gołębicka, doradca Zarządu ds. marketingu i strategii Gatta. „Nic tak nie cieszy maluchy jak produkty z ulubionymi bohaterami, dlatego regularnie wprowadzamy do sprzedaży nowe licencyjne kolekcje” – dodaje Anna Gołębicka. Nie tylko modne wzory – marka stawia także na jakość Warto dodać, że marka tworząc coraz to atrakcyjniejsze kolekcje dla dzieci, dba jednocześnie o wysoką klasę produktów. „Każda nowa kolekcja Cottoline to nie tylko niezwykłe wzory, to także najwyższa jakość produktów. Rajstopy z kolekcji Cottoline wykonane są z najwyższej jakości bawełny, dzięki czemu są miękkie i wygodne. Natomiast dodatek elastanu sprawia, że produkty nie deformują się w trakcie użytkowania, łatwo się je zakłada i nawet po wielokrotnym praniu nie tracą swoich właściwości” – tłumaczy Małgorzata Barton, odpowiedzialna za markę Gatta. „Są to prawdopodobnie najwyższej jakości przyjazne dla dzieci rajstopy i skarpetki na rynku” – dodaje. Ponadto produkty marki Gatta posiadają certyfikat Eko-Tex, który potwierdza, że wszystkie materiały użyte do ich produkcji nie zawierają szkodliwych substancji i są odpowiednie dla alergików. Więcej informacji na temat marki Gatta można znaleźć na stronie internetowej: www.gatta.pl oraz na oficjalnym profilu marki na Facebooku: https://www.facebook.com/GattaOfficial
 



Copyrights © 2013 Galeria Piastów - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Mind Progress