27.02.2018
Odkryj moc nawilżenia ! Przyjdź na spotkanie z ekspertami Douglas i marki Clinique i dowiedz się jak pomóc skórze zaspokoić jej największe pragnienie.
Poznaj najnowszy Moisture Surge z aktywną wodą z aloesu , który pomaga stworzyć skórze własne źródło nawilżenia. Dzięki niemu twarz zyskuję sprężystość i świeży wygląd przez 72h nawet po umyciu.
Tylko teraz w Douglas: przy zakupie dowolnego produktu pielęgnacyjnego marki Clinique za min. 75 zł otrzymasz aż 20 % rabatu na dowolny płynny podkład tej marki!
*Oferta ważna do 3 marca 2018.
23.02.2018
ŻYĆ NAPRAWDĘ – KOLEKCJA SLOW FUTURES GINO ROSSI NA SEZON WIOSNA-LATO 2018
Wyśrubowane do granic możliwości tempo życia, ciągłe podnoszenie poprzeczki i dążenie za doskonałością to norma we współczesnych czasach. Robimy milion rzeczy na raz, mając wrażenie, że i tak nas coś ominie, a chwile relaksu odkładamy na nieokreślone jutro. Najnowsza kampania Gino Rossi w nieoczywisty sposób nakłania do refleksji nad naszymi wyborami i namawia do życia w rytmie slow. Kolekcja SLOW FUTURES Gino Rossi to mocny focus na materiały, użytkowość i idealne wykończenia.
Własne zdanie definiuje ciebie. Pozwól sobie na wyciszenie, luksus bycia offline. Daj się zabrać w podróż, gdzie nie gonią żadne deadline, możesz robić wszystko świadomie, we własnym tempie. Rozejrzyj się i zainspiruj kolekcją, w której dominują spokojne, stonowane barwy i ponadczasowe wzornictwo. Obuwie i torby z kolekcji wykonano z najwyższej jakości materiałów o satynowym wykończeniu, metalicznym oraz mineralnym wyglądzie powierzchni. Na najbliższy sezon projektanci Gino Rossi proponują miękkie materie, wiązania i drapowania, które podkreślą modowy wydźwięk niejednej stylizacji.
Slow living nie polega na odrzuceniu trendów, a odnalezieniu tego w czym czujemy się najlepiej. Kochasz minimalizm? Wybierz mokasyny o architektonicznej formie lub
botki z elastyczną cholewką, które doskonale sprawdzą się w towarzystwie nowoczesnych, surowych stylizacji. Wolisz wyraziste obuwie? Koniecznie sprawdź wiązane wokół kostki baleriny i czółenka, kokardy i falbany naniesione na klapki i sandały, czy też oryginalne półbuty z biżuteryjnymi zdobieniami. Wybór jest ogromny!
Kolekcja Gino Rossi w świetny sposób łączy wyrafinowaną prostotę z szorstkością. W kolekcji męskiej klasyczne techniki spotykają się z nowoczesną technologią. Zapięcia i powierzchnie materiałów są w centrum uwagi. Kluczową rolę odgrywa faktura, wyraźnie surowe wykończenia pojawiają się skórze, zamszu i nubuku. Mężczyzna Gino Rossi w sezonie wiosna-lato 2018 ma do wyboru szeroką gamę półbutów, mokasynów, sandałów i klapek, zapewniających maksymalną użytkowość i komfort noszenia.
Więcej informacji: www.gino-rossi.com
23.02.2018
To już ostatnia okazja na skorzystanie z atrakcyjnych wyprzedażowych ofert w salonie OCHNIK. Teraz lekką odzież tekstylną z kolekcji jesień-zima kupicie z dodatkowym rabatem 20%!
Promocja trwa do końca lutego. Szczegóły u sprzedawców w salonie.
22.02.2018
COLOUR MY DENIM! Denim Days SS18 to najnowsza odsłona wiosennej kolekcji House dedykowanej wszystkim fanom dżinsu. Lifestylowa marka znana z oryginalnych rozwiązań kolejny raz zachęca do stworzenia ciekawych i wpisujący się w miejskie trendy outfitów. Inspiruje młodych, szalonych, zabawnych i pełnych energii ludzi, bo moda to zabawa. W kolekcji Denim Days wszyscy fani ponadczasowego dżinsu znajdą coś dla siebie. House proponuje ubrania o różnorodnych fasonach i odcieniach denimu. W linii dla mężczyzn znajdują się najmodniejsze modele wygodnych spodni, szortów i koszul - idealna baza każdej denimowej stylizacji. Stylizacje dla kobiet są gotową inspiracją dla wszystkich poszukujących modowego stylu rebel w wydaniu mocno denimowym. Dla wszystkich fanek odważnych połączeń House przygotował spódnice, szorty, denimowe koszule, sukienki i najmodniejsze dżinsowe kurtki typu oversized z przetarciami, nie tylko w odcieniach klasycznego błękitu. W tym sezonie projektanci House stawiają na kolor także w denimie. Dla wszystkich, którzy chcą iść pod prąd i kochają szalone lata 90’ House przygotował przeskalowane katany i poszarpane kamizelki w kolorach offwhite i najmodniejszego odcienia fioletu Pantone 2018 Ultra Violet.
Denim Days to przede wszystkim dżinsowe spodnie. W tym sezonie House poszerzył swoją ofertę o dodatkowe modele i najmodniejsze shapy dla niej i dla niego. Nie zabrakło wzorów typu Boyfriend, Skinny, Mom, Ankle czy klasycznych Regular Fit, czyli niezawodnych pozycji w garderobie, które pasują na niemal każdą okazję. Styliści House'a pokazują jak nosić dżins w wersji basic - uzupełniać denim prostymi ubraniami w stylu casual - np. białą bluzką lub prostym t-shirtem i sportowymi sneakers’ami lub w wersji denimowy total look - gdy dżinsowe spodnie zestawiamy z kataną i denimową koszulą. Ma być zabawnie i z przymrużeniem oka, bo właśnie wtedy dżins, nie traktowany zbyt dosłownie, wygląda najlepiej.
Dżinsową kolekcję dopełnia magiczna i oryginalna sesja zdjęciowa. Modowe fotografie portretowe wykonane przez znany duet Kulesza&Pik odsłaniają pełne życia i pasji spojrzenie na denimowe projekty w buntowniczym stylu House’a i są żywą ilustracją udanej mieszanki najmodniejszych trendów sezonu, młodzieżowego ducha marki i sporej dawki zabawy. Wśród modeli znajdziemy jednego z finalistów TOP MODEL Jakuba Kosel. Motywem przewodnim kampanii Denim Days są kolory. Każdy shape ma swoją indywidualną barwę zarówno na zdjęciu - eksplozja kolorowego pyłu o nasyconej barwie - jak i w rzeczywistości. Na przykład model Skinny, który w sesji wyeksponowano na tle pomarańczowego dymu, w salonie House można znaleźć z pomarańczową metką i dedykowaną identyfikacją graficzną.
Dla wszystkich fanów denimu House przygotował promocję do – 50 zł na wybrane modele. Zaprezentował także serwis internetowy dostępny na stronie housebrand.com, w którym zadbał o to, by klienci mogli odkryć dżins na miarę swoich potrzeb. Na stronie marki znajdziemy pełen inspiracji katalog z dokładnym opisem najważniejszych modeli shapów spodni (dla kobiet m.in. Boyfriend, Skinny, Mom; dla mężczyzn: Jogger, Slim Fit, Regular Classic), a także multimedialny konkurs z super nagrodami.
Credits:
Foto: Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik Modele: Jakub Kosel/AS Management, Stanisław Bielawa/D’Vision, Weronika Spyrka/MILK, Karolina Warzecha/MILK Hair: Gor Duryan Make up Artist: Iza Kućmierowska Scenografia: Piotr Stachurski Produkcja: Complete Production Stylizacje i nadzór produkcyjny: Marketing House
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
232
233
234
235
236
237
238
239
240
241
242
243
244
245
246
247
248
249
250
251
252
253
254
255
256
257
258
259
260
261
262
263
264
265
266
267
268
269
270
271
272
273
274
275
276
277
278
279
280
281
282
283
284
285
286
287
288
289
290
291
292
293
294
295
296
297
298
299