Promocje

27.02.2018
Odkryj moc nawilżenia ! Przyjdź na spotkanie z ekspertami Douglas i marki Clinique i dowiedz się jak pomóc skórze zaspokoić jej największe pragnienie. Poznaj najnowszy Moisture Surge z aktywną wodą z aloesu , który pomaga stworzyć skórze własne źródło nawilżenia. Dzięki niemu twarz zyskuję sprężystość i świeży wygląd przez 72h nawet po umyciu.   Tylko teraz w Douglas: przy zakupie dowolnego produktu pielęgnacyjnego marki Clinique za min. 75 zł otrzymasz aż 20 % rabatu na  dowolny płynny podkład tej marki!   *Oferta ważna do 3 marca 2018.  
27.02.2018
Do garnituru - dowolne produkty o wartości 1000 zł.
23.02.2018
ŻYĆ NAPRAWDĘ – KOLEKCJA SLOW FUTURES GINO ROSSI NA SEZON WIOSNA-LATO 2018 Wyśrubowane do granic możliwości tempo życia, ciągłe podnoszenie poprzeczki i dążenie za doskonałością to norma we współczesnych czasach. Robimy milion rzeczy na raz, mając wrażenie, że i tak nas coś ominie, a chwile relaksu odkładamy na nieokreślone jutro. Najnowsza kampania Gino Rossi w nieoczywisty sposób nakłania do refleksji nad naszymi wyborami  i namawia do życia w rytmie slow. Kolekcja SLOW FUTURES Gino Rossi to mocny focus na materiały, użytkowość i idealne wykończenia. Własne zdanie definiuje ciebie. Pozwól sobie na wyciszenie, luksus bycia offline. Daj się zabrać w podróż, gdzie nie gonią żadne deadline, możesz robić wszystko świadomie, we własnym tempie. Rozejrzyj się i zainspiruj kolekcją, w której dominują spokojne, stonowane barwy i ponadczasowe wzornictwo. Obuwie i torby z kolekcji wykonano z najwyższej jakości materiałów o satynowym wykończeniu, metalicznym oraz mineralnym wyglądzie powierzchni. Na najbliższy sezon projektanci Gino Rossi proponują miękkie materie, wiązania i drapowania, które podkreślą modowy wydźwięk niejednej stylizacji. Slow living nie polega na odrzuceniu trendów, a odnalezieniu tego w czym czujemy się najlepiej. Kochasz minimalizm? Wybierz mokasyny o architektonicznej formie lub   botki z elastyczną cholewką, które doskonale sprawdzą się w towarzystwie nowoczesnych, surowych stylizacji. Wolisz wyraziste obuwie? Koniecznie sprawdź wiązane wokół kostki baleriny i czółenka, kokardy i falbany naniesione na klapki i sandały, czy też oryginalne półbuty z biżuteryjnymi zdobieniami. Wybór jest ogromny!                Kolekcja Gino Rossi w świetny sposób łączy wyrafinowaną prostotę z szorstkością. W kolekcji męskiej klasyczne techniki spotykają się z nowoczesną technologią. Zapięcia i powierzchnie materiałów są w centrum uwagi. Kluczową rolę odgrywa faktura, wyraźnie surowe wykończenia pojawiają się skórze, zamszu i nubuku. Mężczyzna Gino Rossi w sezonie wiosna-lato 2018 ma do wyboru szeroką gamę półbutów, mokasynów, sandałów i klapek, zapewniających maksymalną użytkowość i komfort noszenia.   Więcej informacji: www.gino-rossi.com  
23.02.2018
To już ostatnia okazja na skorzystanie z atrakcyjnych wyprzedażowych ofert w salonie OCHNIK. Teraz lekką odzież tekstylną z kolekcji jesień-zima kupicie z dodatkowym rabatem 20%! Promocja trwa do końca lutego. Szczegóły u sprzedawców w salonie.  
22.02.2018
COLOUR MY DENIM! Denim Days SS18 to najnowsza odsłona wiosennej kolekcji House dedykowanej wszystkim fanom dżinsu. Lifestylowa marka znana z oryginalnych rozwiązań kolejny raz zachęca do stworzenia ciekawych i wpisujący się w miejskie trendy outfitów. Inspiruje młodych, szalonych, zabawnych i pełnych energii ludzi, bo moda to zabawa. W kolekcji Denim Days wszyscy fani ponadczasowego dżinsu znajdą coś dla siebie. House proponuje ubrania o różnorodnych fasonach i odcieniach denimu. W linii dla mężczyzn znajdują się najmodniejsze modele wygodnych spodni, szortów i koszul - idealna baza każdej denimowej stylizacji. Stylizacje dla kobiet są gotową inspiracją dla wszystkich poszukujących modowego stylu rebel w wydaniu mocno denimowym. Dla wszystkich fanek odważnych połączeń House przygotował spódnice, szorty, denimowe koszule, sukienki i najmodniejsze dżinsowe kurtki typu oversized z przetarciami, nie tylko w odcieniach klasycznego błękitu. W tym sezonie projektanci House stawiają na kolor także w denimie. Dla wszystkich, którzy chcą iść pod prąd i kochają szalone lata 90’ House przygotował przeskalowane katany i poszarpane kamizelki w kolorach offwhite i najmodniejszego odcienia fioletu Pantone 2018 Ultra Violet.   Denim Days to przede wszystkim dżinsowe spodnie. W tym sezonie House poszerzył swoją ofertę o dodatkowe modele i najmodniejsze shapy dla niej i dla niego. Nie zabrakło wzorów typu Boyfriend, Skinny, Mom, Ankle czy klasycznych Regular Fit, czyli niezawodnych pozycji w garderobie, które pasują na niemal każdą okazję. Styliści House'a pokazują jak nosić dżins w wersji basic - uzupełniać denim prostymi ubraniami w stylu casual - np. białą bluzką lub prostym t-shirtem i sportowymi sneakers’ami lub w wersji denimowy total look - gdy dżinsowe spodnie zestawiamy z kataną i denimową koszulą. Ma być zabawnie i z przymrużeniem oka, bo właśnie wtedy dżins, nie traktowany zbyt dosłownie, wygląda najlepiej.   Dżinsową kolekcję dopełnia magiczna i oryginalna sesja zdjęciowa. Modowe fotografie portretowe wykonane przez znany duet Kulesza&Pik odsłaniają pełne życia i pasji spojrzenie na denimowe projekty w buntowniczym stylu House’a i są żywą ilustracją udanej mieszanki najmodniejszych trendów sezonu, młodzieżowego ducha marki i sporej dawki zabawy. Wśród modeli znajdziemy jednego z finalistów TOP MODEL Jakuba Kosel.  Motywem przewodnim kampanii Denim Days są kolory. Każdy shape ma swoją indywidualną barwę zarówno na zdjęciu - eksplozja kolorowego pyłu o nasyconej barwie - jak i w rzeczywistości. Na przykład model Skinny, który w sesji wyeksponowano na tle pomarańczowego dymu, w salonie House można znaleźć z pomarańczową metką i dedykowaną identyfikacją graficzną.   Dla wszystkich fanów denimu House przygotował promocję do – 50 zł na wybrane modele. Zaprezentował także serwis internetowy dostępny na stronie housebrand.com, w którym zadbał o to, by klienci mogli odkryć dżins na miarę swoich potrzeb. Na stronie marki znajdziemy pełen inspiracji katalog z dokładnym opisem najważniejszych modeli shapów spodni (dla kobiet m.in. Boyfriend, Skinny, Mom; dla mężczyzn: Jogger, Slim Fit, Regular Classic), a także multimedialny konkurs z super nagrodami.     Credits: Foto: Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik Modele: Jakub Kosel/AS Management, Stanisław Bielawa/D’Vision, Weronika Spyrka/MILK, Karolina Warzecha/MILK Hair: Gor Duryan Make up Artist: Iza Kućmierowska Scenografia: Piotr Stachurski Produkcja: Complete Production Stylizacje i nadzór produkcyjny: Marketing House  



Copyrights © 2013 Galeria Piastów - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Mind Progress