Promocje

06.04.2018
Sizeer przyzwyczaił nas, że o sneakerach należy mówić z szacunkiem i znać ich historię. Teraz idzie o krok dalej, wzbogacając przestrzeń miejską o nowy słownik, jaki każdy sneakerhead poznać powinien. Potencjał miasta jest nieskończony, a wspólny język tkanki miejskiej i kultury ulicy stwarza nić porozumienia, w której sneakery są łącznikiem, a zarazem środkiem wyrazu nas samych.    Przestrzeń miejska stanowi naturalne i autentyczne środowisko dla sneakerów, a te z kolei są środkiem wyrazu indywidualnego stylu mieszkańców metropolii. Odzwierciedleniem tej symbiozy jest słowotwórstwo, które inspiruje do tworzenia nowej jakości tego, co jeszcze nienazywane lub wymaga zdefiniowania na nowo. Dlatego też marka Sizeer w najnowszej kampanii postawiła na zabawę słowem w kontekście dużego miasta i możliwości jakie ono daje, tworząc miejski słownik, a więc wspólny język, który mamy z miastem, gdy nosimy sneakery. Na potrzeby kreacji powstały nowe określenia, które opierają się na już istniejących słowach, ale zmienionych tak, aby zawierały element CITY i wciąż brzmiały podobnie do słowa natywnego. W ten sposób powstało 24 wyrazów, które ilustrują konkretne modele obuwia i posiadają swoje słownikowe wytłumaczenie.   W pierwszej odsłonie kampanii „CITYMADE SNEAKERS” została zaprezentowana pierwsza produktowa szóstka ze słownika:   Zgodnie z przyjętą strategią marki Sizeer na rok 2018, dominującą formą komunikacji będzie komunikacja digitalowa - najbardziej naturalny sposób dotarcia do cyfrowego pokolenia, jakim jest grupa docelowa multibrandu. Corem kampanii CITYMADE SNEAKERS jest 25 filmów wizerunkowo-produktowych. Cała komunikacja, nawiązując do amerykańskich korzeni kultury sneakerowej, została przygotowana w języku angielskim. Całość uzupełnia komunikacja OOH, prowadzona na przystankach komunikacji miejskiej w dużych miastach. Co 15 dni pojawiać się będzie nowa odsłona kreacji z kolejnymi modelami obuwia i nowymi słowami z miejskiego słownika.       Główny film kampanijny ('45 sek.), mówiący o czym jest kampania oraz pierwsza szóstka filmów produktowych (’15 sek.) do obejrzenia: na kanale YouTube marki Sizeer: https://www.youtube.com/watch?v=Pz0kmmI7Xo4 oraz na stronie kampanii: http://sizeer.com/pl/city-made-sneakers/    Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada Team Sizeer a za produkcję filmów Papaya Films.  
06.04.2018
Wiosenne okazje w salonie OCHNIK! Teraz wszystkie produkty z kolekcji wiosna-lato 2018 kupicie aż 20% taniej! To idealny moment, aby uzupełnić wiosenną garderobę i sprawić sobie odrobinę radości. Promocja trwa do 8 kwietnia. Rabat dotyczy produktów nieprzecenionych. O szczegóły pytajcie sprzedawców! Uwaga! Wciąż aktualna jest także promocja Kup 2, zapłać za 1 dotycząca odzieży tekstylnej z kolekcji wiosna-lato 2018. Zapraszamy na wiosenne zakupy!  
06.04.2018
BIG STAR przedłuża promocję -50% na drugą parę spodni do 7 kwietnia. Zapraszamy do sklepu i do zamawiania na https://bigstar.pl z bezpłatnym odbiorem w sklepie.
06.04.2018
Zapraszamy do Salonu Triumph na wyprzedaż międzysezonową. Obniżka do -40% na wybrane modele.      
06.04.2018
Wiosenna odsłona Solar jest fuzją eleganckiego stylu z intensywnymi barwami. To właśnie kolor stanowi główny trend nadchodzącego wiosenno-letniego sezonu. Zgodnie z nim kolekcja S/S18 zachwyca soczystą i energetyczną paletą.     Energetyczne kolory, odważne połączenia i klasyka w nowoczesnym wydaniu/odsłonie. Z tymi cechami od lat kojarzymy Solar – ulubioną markę stylowych kobiet. W tym sezonie, charakterystyczne dla niej operowanie barwą, jest głównym motywem definiującym kolekcję. Paleta Fashion Colour Trend, czyli ogłoszona przez Instytut Pantone lista najmodniejszych kolorów na nadchodzący sezon, obejmuje kilkanaście barw, w tym Meadowlark, czyli żywy i odważny odcień żółtego oraz Cherry Tomato – soczystą czerwień. Oba znajdziemy w kolekcji Solar S/S18. Intensywne wiosenne kolory, pośród których dominują zielenie, czerwienie i fuksja, zostaną uzupełnione o klasykę – biel, granat i kolor popielaty.  Do tego projektanci proponują delikatne błękity, lawendę i pudrowy róż z nutą srebra i złota. Tej wiosny moda przeniesie nas do pracowni malarskiej.   Mariaż koloru i elegancji oznacza nową energię w stylizacjach biznesowych. Nowoczesny tzw. office look to klasyczne garnitury w najmodniejszych w tym sezonie, intensywnych odcieniach, takich jak fuksja, zieleń i żółty. Koszula, która jest w pracy niezbędnym elementem, tym razem nabiera wyjątkowego charakteru - teraz nosimy ją w formie sukienki przewiązanej paskiem. Latem w naszej garderobie pojawiają się także wakacyjne motywy. Lot balonem, pamiątki z greckich wysp lub tradycyjna portugalska ceramika? Desenie inspirowane letnimi podróżami znajdziemy w kolekcji Solar. Z biznesowymi stylizacjami świetnie będą się komponować marynistyczne elementy, pasy i klasyczne zestawienia czerwieni, bieli i granatu, w letnim wydaniu przełamane pudrowym różem.   Wakacyjne akcenty w szafie to także motywy fauny i flory. Popularne liście monstery, dostojne kwiaty strelicji królewskiej, a do tego piękne papugi i kolibry zagościły na koszulkach, lekkich parkach i stylowych cygaretkach. Prawdziwy ogród botaniczny rozkwitł również na sukienkach. Tym samym Solar ogłasza new romantic, czyli lekkie, eteryczne sukienki o różnych długościach i kolorach, w delikatnych pastelowych barwach lub intensywnych odcieniach zieleni, czerwieni i fuksji. Romantycznego charakteru nadają także koronki w nowej odsłonie, a drobne akcenty zapewniają delikatny połysk. W sezonie S/S18 nie mogło również zabraknąć falban, które tym razem zdobią spodnie z szerokimi nogawkami. To powrót do lat 70. w najlepszym wydaniu.   W kolekcji Solar nie zabrakło naturalnych tkanin, po które chętnie sięgamy wiosną i latem. Obok dobrze znanych: wiskozy i bawełny, pojawiła się wytrzymała rafia, a także len w nowej odsłonie. Projektanci marki przełamali surowy wizerunek lnu lekkimi krojami, ozdobnymi falbanami, ażurowymi zdobieniami i wiązaniami. Len w nowoczesnej formie, który pojawia się na spodniach z szerokimi nogawkami i rozcięciami oraz na długich koszulach to must-have tego sezonu.   Elementami wieńczącymi letnie stylizacje są akcesoria, w tym torebki w różnych rozmiarach: od małej ozdobionej kolorowymi aplikacjami po pakowny czerwony model z charakterystyczną plecionką. Całość dopełni lekka biżuteria z wyraźnymi etnicznymi wpływami.   Tej wiosny poczujemy prawdziwą energię koloru!  
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408



Copyrights © 2013 Galeria Piastów - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Mind Progress