Promocje

06.04.2018
– 20 % na wybrane modele z kolekcji S/S 2018 w ramach akcji rabatowej STYLOWE ZAKUPY.
06.04.2018
Sizeer przyzwyczaił nas, że o sneakerach należy mówić z szacunkiem i znać ich historię. Teraz idzie o krok dalej, wzbogacając przestrzeń miejską o nowy słownik, jaki każdy sneakerhead poznać powinien. Potencjał miasta jest nieskończony, a wspólny język tkanki miejskiej i kultury ulicy stwarza nić porozumienia, w której sneakery są łącznikiem, a zarazem środkiem wyrazu nas samych.    Przestrzeń miejska stanowi naturalne i autentyczne środowisko dla sneakerów, a te z kolei są środkiem wyrazu indywidualnego stylu mieszkańców metropolii. Odzwierciedleniem tej symbiozy jest słowotwórstwo, które inspiruje do tworzenia nowej jakości tego, co jeszcze nienazywane lub wymaga zdefiniowania na nowo. Dlatego też marka Sizeer w najnowszej kampanii postawiła na zabawę słowem w kontekście dużego miasta i możliwości jakie ono daje, tworząc miejski słownik, a więc wspólny język, który mamy z miastem, gdy nosimy sneakery. Na potrzeby kreacji powstały nowe określenia, które opierają się na już istniejących słowach, ale zmienionych tak, aby zawierały element CITY i wciąż brzmiały podobnie do słowa natywnego. W ten sposób powstało 24 wyrazów, które ilustrują konkretne modele obuwia i posiadają swoje słownikowe wytłumaczenie.   W pierwszej odsłonie kampanii „CITYMADE SNEAKERS” została zaprezentowana pierwsza produktowa szóstka ze słownika:   Zgodnie z przyjętą strategią marki Sizeer na rok 2018, dominującą formą komunikacji będzie komunikacja digitalowa - najbardziej naturalny sposób dotarcia do cyfrowego pokolenia, jakim jest grupa docelowa multibrandu. Corem kampanii CITYMADE SNEAKERS jest 25 filmów wizerunkowo-produktowych. Cała komunikacja, nawiązując do amerykańskich korzeni kultury sneakerowej, została przygotowana w języku angielskim. Całość uzupełnia komunikacja OOH, prowadzona na przystankach komunikacji miejskiej w dużych miastach. Co 15 dni pojawiać się będzie nowa odsłona kreacji z kolejnymi modelami obuwia i nowymi słowami z miejskiego słownika.       Główny film kampanijny ('45 sek.), mówiący o czym jest kampania oraz pierwsza szóstka filmów produktowych (’15 sek.) do obejrzenia: na kanale YouTube marki Sizeer: https://www.youtube.com/watch?v=Pz0kmmI7Xo4 oraz na stronie kampanii: http://sizeer.com/pl/city-made-sneakers/    Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada Team Sizeer a za produkcję filmów Papaya Films.  
06.04.2018
Wiosenne okazje w salonie OCHNIK! Teraz wszystkie produkty z kolekcji wiosna-lato 2018 kupicie aż 20% taniej! To idealny moment, aby uzupełnić wiosenną garderobę i sprawić sobie odrobinę radości. Promocja trwa do 8 kwietnia. Rabat dotyczy produktów nieprzecenionych. O szczegóły pytajcie sprzedawców! Uwaga! Wciąż aktualna jest także promocja Kup 2, zapłać za 1 dotycząca odzieży tekstylnej z kolekcji wiosna-lato 2018. Zapraszamy na wiosenne zakupy!  
06.04.2018
BIG STAR przedłuża promocję -50% na drugą parę spodni do 7 kwietnia. Zapraszamy do sklepu i do zamawiania na https://bigstar.pl z bezpłatnym odbiorem w sklepie.
06.04.2018
Zapraszamy do Salonu Triumph na wyprzedaż międzysezonową. Obniżka do -40% na wybrane modele.      



Copyrights © 2013 Galeria Piastów - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Mind Progress