Fitness Academy to największa sieć klubów fitness na terenie Polski południowej.
W związku z dynamicznym rozwojem sieci poszukujemy do pracy osób młodych, otwartych,
komunikatywnych i ambitnych.
Masz potencjał? Wierzysz w efektywne osiąganie celów? Przyłącz się do nas!
Stanowisko:
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Legnica
Oczekiwany profil:
wykształcenie min. średnie,
znajomość MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
znajomość jęz. angielskiego na poziomie komunikatywnym,
doskonałe zdolności interpersonalne, umiejętność współpracy z klientem,
status studenta – wymagany
Oferujemy:
ciekawą i stabilną pracę w szybko rozwijającej się firmie,
możliwość rozwoju zawodowego,
przyjazną atmosferę i warunki pracy w środowisku opartym na jasnych zasadach i wartościach,
Główne obowiązki:
przyjmowanie i obsługa klubowiczów,
obsługa centrali telefonicznej,
dbanie o dobry wizerunek klubu,
pomoc przy bieżących sprawach w klubie.
Czekamy na Twoje CV!
Jeżeli chciałbyś zostać częścią naszego zespołu, prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV wraz ze zdjęciem,
list motywacyjny oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych*
na adres e-mail: legnica@fitness-academy.com. pl
* W aplikacji należy zawrzeć poniższą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn.29.08.97 Dz. U. 133 Poz. 883)";
Wszystkich kandydatów informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.