Aktualności

08.02.2020
Bruna Marquezine – nowa twarz Intimissimi, debiutuje w Walentynkowej kampanii marki!Bruna Marquezine została ambasadorką Walentynkowej kolekcji Intimissimi. Piękna Brazylijka do tej pory znana była fanom nie tylko ze świata mody, ale i filmu. W ubiegłym roku została nominowana przez American Vogue do grona 14 najlepszych międzynarodowych aktorów. Marquezine dołączyła do grona Intimissimi debiutując w kampanii Walentynkowej. Jej wrodzony urok i elegancja idealnie interpretują kolekcję, którą Intimissimi przygotowało specjalnie na 14 lutego. Znajdziemy w niej mnóstwo urzekających produktów z pięknych przeźroczystych materiałów, które symbolizują wyrafinowaną kobiecość – w sam raz do noszenia lub jako prezent. Bruna Reis Maia (urodzona 4 sierpnia 1995 roku, w Rio de Janeiro), lepiej znana jako Bruna Marquezine, jest niemal weteranką branży, mając w swoim zawodowym dorobku ponad 15-letnie doświadczenie zarówno na planie filmowym jak i telewizyjnym. Pracę w modelingu rozpoczeła już w wieku 5 lat, a jej debiut aktorski miał miejsce w 2003 roku na planie brazylijskiej telenoweli Mulheres Apaixonadas. Możemy ją oglądać na wielu prestiżowych imprezach z czerwonym dywanem w roli głównej, brała również udział w Paris Fashion Week i Festiwalu Filmowym w Wenecji.
08.02.2020
Nadchodzi promocja jak malowana!   Kosmetyki do makijażu aż do -50% taniej. Czas uzupełnić zapasy. Przyjdź do nas lub zamów online  https://www.hebe.pl/promocje/?pmid=wszystkiemarkimakijazowe *Promocja obowiązuje w dniach 06-16.02.2020 lub do wyczerpania zapasów. Marki objęte promocją: Loreal Paris, Maybelline New York, Bourjois, Rimmel, Max Factor, Eveline Cosmetics, Physicians Formula, Revolution, Revlon, Pierre Rene, Lirene, Cashmere, Bell, Hean, Catrice, essence, Ingrid, AA)
08.02.2020
Nowa Oferta Miesiąca na luty już dostępna! Tusz Diego Dalla Palma za 69zł, zapach DKNY od 129zł!* Kosmetyki światowych marek w cenach do -40% znajdziesz w perfumeriach Douglas i na douglas.pl.  
08.02.2020
Komunia Święta to jedno z najważniejszych wydarzeń duchowych dziecka i jego rodziców. Szanując tę tradycję firma PAWO przedstawia specjalnie na tę okazję zaprojektowaną mini kolekcję PAWOkids. Mały Elegant! W skład kolekcji chłopięcej – PAWOkids, wchodzą garnitury, marynarki, spodnie, koszule, dodatki oraz buty tak aby móc skomponować pełną stylizację dla małego eleganta. Cała kolekcja została utrzymana w biało-granatowym zestawie kolorystycznym, najbardziej optymalnym i twarzowym. PAWOkids - Klasa sama w sobie! Garnitury są wykonane z pięknych tkanin gładkich oraz bardzo modny obecnie wzór rysowanej kraty. Fasony marynarek dopasowane w pasie, klapy wąskie, a z tył dwa rozcięcia co znacząco wpływa na komfort użytkowania. Eleganckie białe koszule uszyte w mieszance 60% bawełny i 40% poliester, dzięki czemu mniej się gniotą. PAWOkids - Jak marzenie! Dopełnieniem każdej stylizacji są dodatki: muchy, krawaty, poszetki, paski, to dzięki nim nabiera ona pozytywnej energii i wyjątkowego charakteru oraz podkreśla indywidualny styl małego dżentelmena. Z PAWOkids - Wszystko pod kontrolą! Oczywiście najlepszy garnitur i koszula podczas tak ważnych uroczystości, najlepiej będzie się prezentować z eleganckim skórzanym obuwiem. Dlatego w kolekcji PAWOkids znajdziecie również piękne obuwie, a także skórzane paski, dzięki temu mały dżentelmen będzie wyglądał w pełni elegancko i stylowo! PAWOkids - Na każdą okazję! Komunia święta, wesele, uroczysty rodzinny obiad czy Święta oraz wiele innych okazji, które wymagają specjalnej stylizacji. PAWOkids - Pierwsza klasa! Jeśli chcesz aby twoja stylizacja wyróżniała się wśród innych, to koniecznie umów się na indywidualne spotkanie z Doradcą Wizerunku PAWO. Usługa doradztwa dostępna jest w każdym z naszych salonów! Znajdź swój salon już dziś na www.pawo.pl/lista salonów/
08.02.2020
MARIAŻ MODY ZE SZTUKĄ   Sesja wizerunkowa Solar w sezonie wiosna/lato 2020 to gra świateł i cieni, zabawa faktur z kolorami, a także ukazanie inspirującego związku mody ze sztuką. Wzorem antycznych ideałów, nowa odsłona marki ukazuje dbałość o każdy detal, również w odniesieniu do kompozycji. Wybór lokalizacji nie był przypadkowy – wytworne wnętrze Starej Oranżerii, koresponduje z wizją kolekcji. Miękkie światło, pełne ciepłych odcieni, wprowadza aurę zmysłowej elegancji, a balansujące na granicy uchwytności promienie podkreślają naturalny charakter sesji. W tym sezonie Solar reinterpretuje klasykę. Proste kroje skonfrontowane ze zwiewnymi tkaninami otulającymi sylwetkę różnorodną paletą barw – od classic blue czyli koloru Pantone 2020 i popiele poprzez rozbielone żółcie i odcienie khaki do intensywnych szafirów, turkusów, terrakoty. Marka przywraca na piedestał klasyczne, czyste formy kontrastując je z mocnymi wzorami na szlachetnych tkaninach. Kobiece piękno – uchwycone w sesji wizerunkowej – zachwyca całą jego gamą. „W nowej kolekcji Solar moda i sztuka wzajemnie się przeplatają niewątpliwie przyznając prymat tej pierwszej, choć malarskie inspiracje, a także liczne odniesienia do artystycznych tendencji są bardzo zauważalne” – podkreśla Aleksandra Danel, Wiceprezes Solar Company S.A. Autorem zdjęć w sesji wizerunkowej jest Stanisław Boniecki, artysta młodego pokolenia, który reprezentuje nowoczesny nurt w fotografii mody – pełen świeżego spojrzenia, odważny i bezkompromisowy. Boniecki, który ukończył Central Saint Martins w Lodynie, obecnie mieszka i pracuje w Nowym Jorku, gdzie realizuje sesje zdjęciowe dla największych wydawnictw: Vogue, Elle, I-D, The Guardian to tylko niektóre z nich. Pewność siebie i nonszalancja jaką prezentują modele fotografowani przez artystę, związała Bonieckiego również z niezależnymi magazynami, jak K MAG, UNPOLISHED, Heroine, V Magazine czy Zwykłe Życie. W sesji dla Solar Stanisław Boniecki zwraca się ku pięknie – modelki Ymre Stiekema i nowej kolekcji Solar. Ymre Stiekema jest amerykańską modelką holenderskiego pochodzenia. W ciągu kariery, którą rozpoczęła ponad dekadę temu, brała udział w pokazach największych domów mody od Givenchy po Dior, a także pojawiła się na okładach takich międzynarodowych wydawnictw, jak Harper’s Bazaar, Vogue czy Marie Claire. Stiekema, stając przed obiektywem, Stevena Meisela zrealizowała kampanię dla Prady.   Fotograf: Stanisław Boniecki  Modelka: Ymre Stiekema @Modelwerk Stylistka: Karolina Gruszecka Asystentka stylistki: Katarzyna Mioduska Włosy: Michał Bielecki Makijaż: Sylwia Rakowska Scenografia: Ania Witko  Video: Tatiana i Karol Produkcja: Warsaw Creatives    



Copyrights © 2013 Galeria Piastów - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Mind Progress